انهدام یک گروه تروریستی در مرزهای کرمانشاه

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه با اشاره به انهدام یک گروه تروریستی در مرزهای استان در روز گذشته، اظهار کرد: مقصد این تروریست‌ها تهران و شهرهای بزرگ بوده است.
کد خبر: ۷۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ - 29February 2016

انهدام یک گروه تروریستی در مرزهای کرمانشاه

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ نصرت الله مرادی امروز در جمع خبرنگاران افزود: صبح روز گذشته (9 اسفندماه) با اقدام مشترک دستگاههای امنیتی و نظامی، یک تیم تروریستی در منطقه عمومی سومار و نفت شهر مورد ضربه، واقع و منهدم شد.

وی تصریح کرد: تروریستها مجهز به بمب بوده و جلیقههای انفجاری و انتحاری، نارنجک، سلاح کمری و سایر تجهیزات انفرادی و مقادیری دلار را نیز به همراه داشتند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه افزود: مقصد این تروریستها تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور بوده که به لطف خداوند به محض عبور از مرزها در کمین نیروهای نظامی و امنیتی، گرفتار و نیات شوم آنها در نطفه خفه شد.

وی تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم در انتخابات در پاسخ به فرامین رهبر معظم انقلاب، چشم دشمن را کور کرد، لذا تروریستها درصدد بودند تا با انجام اقدامات غیرانسانی از مردم انتقام بگیرند که به لطف خدا با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مرزداران غیور، توطئه آنها مثل همیشه ناکام ماند و یک بار دیگر ثابت شد مرزهای امنیتی کشور هوشمندتر از گذشته حضور نامحرمان را بر نمیتابد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری روند انتخابات و رای گیری در استان در سایه امنیت مطلوب و ستودنی، گفت: به لطف خدا و در سایه وحدت، همدلی، هم افزایی و انسجام سازمانی تمام دستگاههای امنیتی اعم از سیاسی، امنیتی، نظامی، انتظامی و دستگاه قضایی این رخداد ملی بدون هیچگونه حادثه امنیتی در استان برگزار شد.

وی افزود: استان کرمانشاه از جامعهای متنوع و متکثر از حیث قومی، مذهبی و اجتماعی برخوردار است، اما با این حال همه اقوام در نهایت آرامش و امنیت در کنار هم زندگی میکنند و در رخدادهای ملی نظیر انتخابات و دیگر صحنههای دفاع از نظام با هم نقش آفرین هستند.

مرادی عنوان کرد: همه اینها حاکی از این است که امنیت پایدار کشور و استان مردم نهاد است و همین انتخابات نیز سهم قابل توجهی از تولید قدرت و امنیت ملی کشور را به خود اختصاص داده است. در همین راستا باید قدردان اعضای شورای تامین استان و شهرستانها، اعضای ستاد امنیت انتخابات استان، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی، قضات و تمام عواملی بود که در ایجاد و تامین امنیت انتخابات نقش داشتهاند. در همین راستا توصیه ما به نامزدها، ستادهای انتخاباتی و طرفداران کاندیداها این است که دوران رقابت را به رفاقت تبدیل کرده و نگذارند سایه کدورتها و کشمکشهای سیاسی بر روند جاری زندگی سایه بیندازد.

عکس خبر تزئینی است.

نظر شما
پربیننده ها