مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد؛

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 250 بقعه متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در 250 بقعه متبرکه و امام‌زاده مازندران در ایام نوروز 95 اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ - 15March 2016

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 250 بقعه متبرکه مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه همهساله در ایام عید و لحظه تحویل سالنو برنامههای فرهنگی و مذهبی مناسبی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا میکند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری برای ششمین سال متوالی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرا میشود، افزود: سازمان اوقاف در طرح آرامش بهاری علاوه بر ارائه خدمات و امکانات به زائران در تدارک ایجاد فضای معنوی، ارائه خوراک فکری و دینی و در این راستا تاکنون موفق بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بقاع متبرکه استان در ایام نوروز آمادگی میزبانی از میلیونها مسافر و زائر را دارد، ادامه داد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز سال 95 در 250 بقعه و امامزاده مازندران اجرا میشود.

وی با بیان اینکه آیین لحظه تحویل سالنو همراه به پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری برگزار میشود، اضافه کرد: حضور مردم در لحظه تحویل سالنو در جوار بقاع متبرکه چشمگیر است و همهساله شاهد توجه بیشتر مردم نسبت به آن هستیم.

حجت الاسلام علیزاده از برپایی 65 خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: غرفههای مختلفی مانند غرفه پاسخگویی به شبهات دینی، کودک و نوجوان، نقاشی بکشید و جایزه بگیرید، چندرسانهای، مشاوره ازدواج، مشاوره وقف و ... برپا میشود.

وی خیمههای معرفت را از اثرگذارترین برنامههای اوقاف در طرح آرامش بهاری دانست و اضافه کرد: 220 روحانی اعزامی از قم و روحانی بومی در اجرای طرح آرامش بهاری با اوقاف مازندران مشارکت میکنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح آرامش بهاری بهصورت سراسری از 28 اسفند 94 آغاز و تا 14 فروردین 95 ادامه دارد، تصریح کرد: مراسم استانی لحظه تحویل سالنو با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در جوار امامزاده عباس (ع) ساری برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری به صورت جهادی از سوی کارکنان اوقاف و خادمان افتخاری و ثابت بقاع متبرکه در ایام تعطیلات نوروزی برگزار میشود، گفت: بقاع متبرکه مازندران در ایام اجرای طرح نوروزی آرامش بهصورت شبانهروزی به مسافران و زائران خدمات ارائه میدهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار