بازگویی خاطرات مادر شهید احمدی روشن در نماز جمعه‌های کشور

در روز فناوری هسته‌ای، برای آشنایی با روش و منش شهدای گرانقدر دانش هسته‌ایِ کشورمان، کتاب «من، مادر مصطفی»، نوشته رحیم مخدومی، در نماز جمعه‌های کشور معرفی شد.
کد خبر: ۷۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ - 08April 2016

بازگویی خاطرات مادر شهید احمدی روشن در نماز جمعه‌های کشور

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بعضی جوانانِ امروز گمان میکنند چون زمان زیادی از دوران دفاع مقدس گذشته است، فاصلۀ بسیار زیادی با جوانانِ آن روزها دارند؛ اما شهدایی مثل «مصطفی»، جوانترین شهید هستهای نظام جمهوری اسلامی، نشان دادهاند که اینان هم جوانانی از همان نسل بودهاند و تنها اخلاق، ولایتمداری، تلاشهای جهادگونه و در یک کلام سبک زندگی درست آنها باعث شد تا به مقام شهادت نایل شوند. کتاب «من، مادر مصطفی» خاطرات دانشمند هستهای، شهید مصطفی احمدی روشن است.

«من، مادر مصطفی» حاصل مصاحبه و گفتوگویی از رحیم مخدومی با مادر مصطفی شهید است که روایتی جذاب از زندگی آن شهید بزرگوار از کودکی تا شهادت را بیان کرده و گوشههایی از زندگی و ویژگیهای شخصیِ او را به تصویر کشیده است. در پایانِ کتاب، نامۀ خانوادۀ شهید احمدی روشن به مقام معظم رهبری و عکس هایی از آن شهید عزیز آورده شده است.

کتاب «من، مادر مصطفی»، از انتشارات رسول آفتاب، با زبانی ساده و روان، خاطراتی خواندنی از این دانشمند هستهای شهید را برای آشنایی با شیوۀ زندگی و ابعاد شخصیتی او روایت میکند. لذا مطالعۀ آن برای همۀ گروههای سنی اعم از نوجوان، جوان و بزرگسال مناسب است. این کتاب در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نماز جمعههای کشور که بههمت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاستگذاری ائمۀ جمعۀ سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار