تاثیری که دفاع مقدس بر مدافعان حرم گذاشت

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:هشت سال دفاع مقدس نشان داد که رشادت‌های رزمندگان ما موجب بیمه شدن نظام با پشتوانه مردم و وحدت نیروها را فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۷۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ - 13April 2016

تاثیری که دفاع مقدس بر مدافعان حرم گذاشت

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدتقی صفری صبح امروز (24 فروردین ماه) در دیدار با رزمندگان هشتسال دفاع مقدس در بوشهر، بیان کرد: همانطور که هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی موجب افتخار و غرور پایانناپذیری برای ملت ایران بوده دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) برای جوانان ما باعث عزت و سربلندی است.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی توطئه دشمنان در به زانو درآوردن کشور عزیزشان را به فرصتی برای اثبات توانمندیهای انقلاب اسلامی تبدیل کردند که اثرات گسترده آن را نیز میتوان در کشورهای منطقه به خوبی مشاهده کرد.

صفری تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که رشادتهای رزمندگان ما موجب بیمه شدن نظام با پشتوانه مردم و وحدت نیروها را فراهم میآورد و دفاع از مظلومان منطقه توسط جوانان منطقه و ایران این راه را نمایانتر میکند. امروز مایه افتخار است که جوانان ایران اسلامی اعلام آمادگی میکنند تا از دستاوردهای انقلاب و اسلام و مظلومان جهان همانند سرزمینهای خاکی و عقیدتی خود دفاع کنند.

وی دفاع مقدس را نمونه بارزی از استقامت و عظمت ملت ایران در برابر استکبار جهانی خواند و گفت: امروز ادامه دفاع مقدس ما توسط جوانان منطقه و در دفاع از حرم پیموده میشود. شهادتطلبی، دشمنشناسی و اعتماد نکردن به دشمن از ثمرات نتایج برجسته هشت سال دفاع مقدس است. اما با این حال برخی در داخل کشور و همچنین دشمنان سعی دارند هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار