مجلس نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تعیین کرد

مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه 95 کل کشور شرایط و نحوه تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را مشخص کرد.
کد خبر: ۷۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ - 16April 2016

مجلس نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تعیین کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به بخشهای هزینهای لایحه بودجه 95 کل کشور طی مصوبهای به دولت اجازه دادند برای تسریع در اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به منظور تامین اعتبار مورد نیاز پروژهای مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی؛ علاوه بر اعتباراتی که در بودجه دستگاههای اجرایی منظور شده است، نسبت به استفاده از منابع بودجه حداکثر تا 10 درصد اعتبارات هزینهای (به استثنای فصول اول و ششم ) و پنج درصد اعتبارات طرحهای تملک داراییهای سرمایهای به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای تامین اعتبار اجرای برنامهها، طرحها و پروژههای اقتصادی مورد استفاده قرار دهد.

بر اساس این گزارش، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در جریان رسیدگی به این مصوبه مجلس اظهار کرد: بودجهای که اکنون در مجلس مورد رسیدگی قرار میگیرد تنها تبصرهای که در راستای فرمان رهبری و برای اثر بخشی سیاستهای اقتصاد مقاومتی قرار است معرفی شود مطمئنا همین تبصره است که دولت به این کار اهتمام داشته و کمیسیون تلفیق نیز نگاه دولت را برای اجرایی کردن این سیاستها تکمیل کرد.

وی همچنین اظهار کرد: از مجلس انتظار میرود که در راستای تامین نظر رهبری به تنها تبصرهای که در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است رای مثبت دهد.

محمد رضا پورابراهیمی، سخنگوی کمیسیون تلفیق نیز اظهار کرد: موضوع تبصره مربوط به سیاستهای اقتصاد مقاومتی کار بسیار خوبی بوده که دولت آن را پیشنهاد داده و ما هم این اختیار را به دولت دادیم تا بتواند برای موضوعاتی که در راستای سیاستهایی که اقتصاد مقاومتی است تصمیم گیری کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار