پایان 8 روز بررسی بودجه در مجلس/جلسه بعدی 12 اردیبهشت‌

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی مجلس ضمن تشکر از همه کسانی که در جریان رسیدگی به لایحه بودجه همکاری داشتند، جلسه بعدی مجلس را 12 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 19April 2016

پایان 8 روز بررسی بودجه در مجلس/جلسه بعدی 12 اردیبهشت‌

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت پس از تصویب لایحه بودجه 95 کل کشور با اعلام اینکه جلسه بعدی مجلس یکشنبه 12 اردیبهشت خواهد بود، گفت: لازم میدانم از رئیس مجلس، نمایندگان، همکاران در هیأت رئیسه، کمیسیونهای تخصصی مجلس، کمیسیون تلفیق بودجه و اعضای آن، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، رئیس جمهور، اعضای هیأت دولت، فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونین امور مجلس وزرا و همچنین وزرا، اعضای دیوان محاسبات و مرکز پژوهشهای مجلس، خبرنگاران و...که در جریان رسیدگی به لایحه بودجه 95 کل کشور در مجلس حضور داشته و همکاری جدی داشتهاند، سپاسگزاری کنم.

نایب رئیس مجلس همچنین اظهار کرد: تمایل داشتیم تا در بودجه سال جاری نسبت به جامعه پرافتخار ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان قدمهای بلندتری برداریم اما واقعیت این است که ما در بودجه محدودیت منابع مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزههایی مانند فرهنگی به دلایلی که گفته شد نتوانستیم در بودجه قدمهایی برداریم اما امیدوارم با اجرای دقیق سیاستهای دقیق اقتصاد مقاومتی، کشور به رشد مطلوب دست یابد و بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: از اعضای کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه هم میخواهیم در جلساتی که اعلام شده در خدمت آنها باشیم.

مجلس شورای اسلامی پس از هشت روز و یازده جلسه به منظور بررسی لایحه بودجه 95 کل کشور، امروز رسیدگی به بودجه 95 کل کشور را به اتمام رساند و ماده واحده آن که منابع و مصارف بودجه عمومی کشور را مشخص میکند به تصویب رساند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار