واکنش حسن شمشادی به شایعه دریافت حقوق ده میلیون تومانی:

صرفا یک خبرنگارم/ دارایی من اعتماد هموطنان است + عکس

با احتساب تعداد گزارش‌هایم در هشت سال حضور در دو منطقه جنگی سوریه و عراق، و با حساب ایشان، هم اینک مجموع دارایی‌های من، اگر از شهرام جزایری و بابک زنجانی بیشتر نباشد، قطعا کمتر هم نیست، و من همچنان در یافتن راهی برای هزینه کرد این همه دارایی سرگردان و متحیرم!
کد خبر: ۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ - 25April 2016

صرفا یک خبرنگارم/ دارایی من اعتماد هموطنان است + عکس

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، حسن شمشادی خبرنگار اعزامی به سوریه در واکنش به کامنتی مبنی بر دریافت حقوقی بالغ بر ده میلیون تومان برای هر گزارش در صفحه اینستاگرامش نوشت:

خدا را شکر که عزیز دیگری پیدا شد و میزان و مقدار حقوق و دریافتی این کمترین را اعلام و افشاء کرد و زحمت من را، در پاسخ به برخی سؤالات در این زمینه کم، هرچند واقعا نمیدانم این همه درآمد را چه کنم و چگونه هزینه نمایم.

با احتساب تعداد گزارشهایم در هشت سال حضور در دو منطقه جنگی سوریه و عراق، و با حساب ایشان، هم اینک مجموع داراییهای من، اگر از شهرام جزایری و بابک زنجانی بیشتر نباشد، قطعا کمتر هم نیست، و من همچنان در یافتن راهی برای هزینه کرد این همه دارایی سرگردان و متحیرم!

یک: انچه دارایی من است، اعتماد هموطنان و دوستان و همراهانم است، که امیدوارم با دعای آنها برای عاقبت بخیریم، این دارایی و سرمایه تکمیل و مضاعف شود، انشاالله.

 

دو: ضرب المثل معروف "از بیرون مردم را سوزندیم و از درون خودمون را" و "با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد" به حق و یقین، شامل حال این کمترین و بسیاری دیگر از جامعه خبری و اهل رسانه کشور و همکارانم در صدا و سیماست، هرچند که برداشت برخی ها بر خلاف این باشد.

سه: بدون شک، قضاوت نادرست نسبت به دیگران و بیان مسائل غیر واقعی با هر نیتی، در حکم "تهمت" است و در روز حساب که دیر هم نیست، در مقوله "حق الناس" از آن سوال خواهد شد، باشد که هوشیار باشیم.

چهار: سالهاست که این کمترین را به "دلایل مشخص و آشکار" ، به این نهاد و آن وزارت خانه و آن سازمان و دستگاه منتسب میکنند، که متاسفانه توفیقی برای خدمت در هیچ کدام را نداشته و ندارم، و صرفا همچنان یک "خبرنگارم" و بسیجی بدون پرونده و کارت شناسایی و سابقه و ... .

پنج: آش نخورده و دهن سوخته را هم دیشب یکی از دوستانم وقتی کامنت این هموطن ارجمند را فرموده بودند، گفت: عجب حکایتی است این کار شما و دیدگاه برخیها.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار