همایش «حضرت زینب(س) الگوی ایستادگی» در بوشهر برگزار شد

همایش حضرت زینب(س) الگوی ایستادگی در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 25April 2016

همایش «حضرت زینب(س) الگوی ایستادگی» در بوشهر برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ سردار محمدتقی صفری در همایش حضرت زینب(س) الگوی ایستادگی، حرکت حضرت زینب(س) بعد از واقعه کربلا سند استکبار ستیزی برای همه نسلهاست، اظهار داشت: حضرت زینب(س) با روحیه شکستناپذیری، صلابت نفس و ایستادگی در مقابل ظلم، عزتمندی اهل بیت(ع) را به رخ استکبار کشید.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اگر بیش از بیست میلیون از برادران دینی ما در کربلای معلی حضور پیدا میکنند به برکت ایثارگری و همین روشنگریهای حضرت زینب(س) است، گفت: آگاهی، دشمنشناسی، وحدت، اطاعتپذیری از ولایت از ویژگیهایی است که حضرت زینب(س) به خوبی به ما روشنگری کرده است.

صفری افزود: همانگونه که حضرت زینب(س) پیامآور کربلا بود و با الهام از منبع ولایت پیام کربلا را به مردم زمان خویش و پس از آن منتقل کرد ما نیز باید پیام انقلاب اسلامی را که برگرفته از عاشورا و کربلا است به نسل جوان و جامعه امروزی منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران نیز با تاسی از حضرت زینب(ع) به خوبی درس ایثار، عزت، ایستادگی، مقاومت و سربلندی در برابر استکبار را به منصه ظهور رساندهاند، تصریح کرد: روحیه استکبارستیزی، دشمنشناسی، نفوذناپذیری و ایستادگی ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی استکبار را در فکر فرو برده است و تمام برنامههای خود را معطوف کرده تا این روحیه را ضعیف جلوه دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار