فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خواستار شد:

استفاده از ظرفیت‌های فراوان بوشهر برای اقتصاد مقاومتی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: استان بوشهر می‌تواند الگوی اقتصاد مقاومتی باشد، زیرا در این زمینه ظرفیت‌های فراوانی دارد.
کد خبر: ۷۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ - 27April 2016

استفاده از ظرفیت‌های فراوان بوشهر برای اقتصاد مقاومتی

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم النبیا(ص) گفت: استان بوشهر ظرفیتهای مهمی در حوزه زیرساختها دارد که باید با استفاده از آنها به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی شود.

وی با اشاره به مشارکت این قرارگاه در ساخت فازهای 13 و 22 تا 24 پارس جنوبی، تصریح کرد: این فازها 85  درصد پیشرفت دارند و با تکمیل آنها روزانه 115 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده میشود.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا تاکید بر حل مشکلات شرکت صدرای بوشهر افزود: این شرکت در زمینه ساخت شناورهای بزرگ، سازههای دریایی و سکوهای پارس جنوبی ظرفیتهای خوبی دارد که میتوان از آنها بهتر بهره برد و 10 هزار شغل مستقیم ایجاد کرد.
 
سردار عبدالهی همچنین با اشاره به اینکه ستاد مرکزی صدرا باید از مرکز کشور به بوشهر منتقل شود، بیان کرد: صدرا نه تنها در استان بوشهر بلکه در کشور میتواند تحول ایجاد کند.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا با اشاره به اینکه قرارگاه، پنج بزرگراه در استان بوشهر در دست ساخت دارد، افزود: با وجود اینکه 120 میلیارد تومان از این استان طلب داریم، طرحهایمان بدون توقف در حال اجرا هستند.
 
وی با بیان اینکه طرحهای عمرانی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا در زمینه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: وقتی پالایشگاههای بزرگ و مهم بدون دخالت خارجیها با تلاش و تخصص نیروهای داخلی ساخته میشود، یعنی دانش این طرحها در کشور وجود دارد.
 
سردار عبدالهی گفت: قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا تاکنون 2 هزار طرح استانی و ملی را تکمیل یا اجرا کرده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار