با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر

افتتاحیه چهارمین مرحله اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بوشهر برگزار شد

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم گفت: با پیروی از شهدا و مدد گرفتن از آنان سعی کنیم که خودمان را یک پله هم که شده به حضرت زینب(س) نزدیک کنیم.
کد خبر: ۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ - 16December 2013

افتتاحیه چهارمین مرحله اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم افتتاحیه آخرین دوره اردوی راهیان نور دانش آموزی دختر شهرستان بوشهر با حضور آقای موحدی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، حضور در این مناطق را فرصتی برای تفکر و ارزیابی دانش آموزان معرفی کرد.

وی با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی گفت: ما امروز باید بیاندیشیم و ببینیم که تا چه اندازه از حضرت زینب (س) فاصله گرفتهایم و تا چه اندازه سعی در نزدیکی به ایشان داشتهایم. سپس با پیروی از شهدا و مدد گرفتن از آنان سعی کنیم که خودمان را یک پله هم که شده به آن حضرت نزدیک کنیم هر چند که کار مشکلی است اما شدنی است.

وی در ادامه افزود: امروز تک تک شما با حضور در این مناطق مسئول پاسداشت خون شهدا شدهاید. از این پس همه ما مسئول شدهایم که در شهرمان با امر به معروف و نهی از منکر که یکی از توصیههای مهم همین شهدای عزیز بوده است نگهبان حرمت خون همهٔ آن عزیزان باشیم.

موحدی با اشاره به حاضرین گفت: شما دختران عزیز امروز در خط مقدم جبهه مقابله با دشمن قرار دارید. مراقب باشید عزت خود را همچون سالهای هشت سال دفاع مقدس حفظ کنید.

در ادامه گروه سرود مدرسه شاهد نجابت به اجرا پرداختند. همچنین خواهر شهید مصطفی انجم افروز شهید شاخص سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر به قرائت نامهای از آن شهید برزگوار پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار