در آستانه 9 دی؛

تجمع بزرگ عاشوراییان بصیرت و میثاق با ولایت برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن یوم الله 9 دی، تجمع بزرگ عاشوراییان بصیرت و میثاق با ولایت هشتم دی ماه در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲ - 29December 2013

تجمع بزرگ عاشوراییان بصیرت و میثاق با ولایت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، مرکز مدیریت حوزههای علمیه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه مشترکی اعلام کردند: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در تظاهرات یوم الله 9 دی 1388 در واکنش به حرمت شکنی عاشورا توسط برخی عوامل و ایادی فتنه عظیم و پیچیده استکبار جهانی علیه نظام مقدس اسلامی در 6 دی سال 88 حماسهای بینظیر در طول سه دهه تاریخ زرین انقلاب اسلامی بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران را به خوبی نشان داد.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: اینک در همین راستا، همزمان با ایام سوگواری ماه صفر و به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد حماسه تاریخی و ماندگار یوم الله 9 دی، تجمع بزرگ اقشار مردم فهیم و بصیر قم خاصه روحانیت معظم و مراکز حوزوی برگزار میشود.
 
در پایان این اطلاعیه از عموم حوزویان ارجمند و امت ولایتمدار دعوت شده است که در تجمع بزرگ عاشوراییان بصیرت و میثاق با ولایت که صبح روز یکشنبه هشتم دی ماه در مدرسه فیضیه برگزار میشود شرکت کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار