مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

هدف تفکر بسیجی، بالندگی و رشد آفرینی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سوء را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ - 06June 2016

هدف تفکر بسیجی، بالندگی و رشد آفرینی است

 به گزارش دفاع پرس از سمنان، عبدالعظیم نصیری به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت انقلاب اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با حضور فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان  و مرتضی ابوالخیریان مسئول سازمان بسیج کارمندان استان معرفی شد .

در این آیین مرتضی ابوالخیریان ضمن اشاره به رسالتهای بسیج و وظایف مهم آن در قبال دفاع از انقلاب اسلامی از حفظ وحدت ، حفظ دستاوردهای انقلاب ، گوش به فرمان بودن به امر ولی فقیه و خدمت به مردم را نام برد.

وی تصریح کرد: 13 هزار نفر در پایگاه های بسیج ادارات شامل 7هزار نفر از برادران و 6 هزار نفر از خواهران عضویت دارند که این رقم 75 درصد از جامعه هدف سازمان را در بر گرفته است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان اقتصاد مقاومتی را از رویکردهای بسیج کارمندان عنوان کرد و گفت: یکی از ارکانی که در ادارات به اقتصاد مقاومتی کمک می کنند بسیج ادارات است که با اجرای برنامه های پیش بینی شده نقش آفرینی مثبتی در این زمینه خواهد داشت.

وی افزود: بسیج، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیونها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

وی گفت: برای همگان روشن است که در هر مجموعه منظم و هدفمند، افزون به پیشرفت و اجزاء هماهنگی و هم گرایی میان آنان نیز ضروری است تا خواسته های مجموعه تحقق یابد و  فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سوء را به دنبال دارد.

فرمانده جدید پایگاه انقلاب اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود :بسیج گامهای مهمی را باید در ترویج ورزش پاک و معرفتی و مبارزه با فساد و برداشته و بار اصلی مبارزه را در این زمینه ها بدوش بکشد .

نصیری در پایان توجه جدّی به برنامه های حلقه های صالحین و برنامه های  فرهنگی و ورزشی و عقیدتی را از اولویت های بسیج در حوزه ورزش و جوانان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها