ربوده شدن یک روحانی شیعه در فرودگاه بحرین

منابع خبری محلی در بحرین اعلام کردند نیروهای امنیتی فرودگاه بین‌المللی بحرین یکی از روحانیون شیعه را که در حال بازگشت از کربلای معلی بود را بازداشت و ربوده اند.
کد خبر: ۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹ - 28December 2013

ربوده شدن یک روحانی شیعه در فرودگاه بحرین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، منابع خبری محلی در بحرین اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور شیخ یاسر عبدالله الصالح از روحانیون شیعه را ربودهاند.

این منابع تأکید کردند که شیخ یاسر عبدالله الصالح روز گذشته (جمعه) پس از اتمام زیارت اربعین در بازگشت به کشورش وارد فرودگاه بین المللی بحرین شد اما نیروهای امنیتی تنها با این دلیل که وی از کربلا به کشورش بازگشته است وی را بلافاصله دستگیر و به محل نامعلومی منتقل کردند.

خانواده وی اعلام کردند که پس از مفقود شدن شیخ یاسر عبدالله الصالح در فرودگاه و قطع شدن تماس آنان با وی، به نیروهای امنیتی مراجعه و در خصوص سرنوشت او از آنان سؤال کردند که آنان نیز در پاسخ اظهار بیاطلاعی کرده مدعی شدند که در خصوص این شخص هیچ اطلاعاتی در دست ندارند.

خانواده الصالح با بیان نگرانی خود از احتمال شکنجه وی به دست نیروهای امنیتی آلخلیفه تأکید کردند در صورت بروز هرگونه مشکل برای یاسر عبدالله الصالح رژیم آلخلیفه مسئول مستقیم آن خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها