یتیمان و روزه اولی‌های شیراز مهمان افطاری حرم شاهچراغ(ع) می‌شوند

معاون تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اظهار داشت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) قریب به دو هزار نفر از یتیمان و روزه اولی‌های شیراز مهمان سفره افطاری حرم شاهچراغ(ع) می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ - 19June 2016

یتیمان و روزه اولی‌های شیراز مهمان افطاری حرم شاهچراغ(ع) می‌شوند

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس،  حجتالاسلام والمسلمین احمد سلامی گفت: از این تعداد حدود یک هزار نفر از فقرا و ایتامی هستند که تحت پوشش خیریه احمد بن موسی(ع) هستند و از آن طریق معرفی میشوند و بقیه نیز دانشآموزان دختر و پسری هستند که امسال نخستین سال روزه داری آنها است.


معاون تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: از میان این تعداد روزه اولی 50 درصد دانشآموزان دختر و 50 درصد دانشآموزان پسر هستند که از طریق مدارس به آستان معرفی میشوند.


حجتالاسلام والمسلمین سلامی بیان کرد: این برنامه دوشنبه شب این هفته همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در دارالضیافه حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار میشود و برنامه روزه اولیها با آموزشهای عقیدتی و مذهبی همراه است.


وی اضافه کرد: در ماه رمضان 23 برنامه مختلف و متنوع در حرم احمدی و محمدی(ع) برگزار میشود که بخش عمده آن ترتیل و تفسیر قرآن با حضور قاریان برجسته است.


معاون تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)بیان کرد: در شبهای قدر برنامه مشق شب قدر با حضور خطاطان در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برگزار میشود و هنرمندان در این مراسم به خطاطی اسمای الهی میپردازند.

منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار