وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نشریات با مقوله دفاع مقدس و مقاومت یارانه سه برابری می گیرند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان و جایزه ایثار و رسانه را گامی در جهت ترغیب اصحاب رسانه خواند و گفت: نشریاتی که به مقوله دفاع مقدس، مقاومت و مفاهیم مشابه بپردازند، از امتیاز و حمایت برخوردار شده‌ و یارانه سه برابری به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ - 28June 2016

نشریات با مقوله دفاع مقدس و مقاومت یارانه سه برابری می گیرند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علی جنتی در آیین رونمایی کتاب مردمی ایثار درمورد نشان و جایزه ایثار و رسانه اظهار کرد: در حوزه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از امتیازات ویژهای که برای مطبوعات و نشریات در نظر گرفته شده نشان و جایزه ایثار و رسانه است و بر این اساس، امتیازاتی به رسانه های ایثارنویس تعلق میگیرد که ایجاد انگیزه بیشتر کند.

* یارانه سه برابری برای نشریات با مقوله دفاع مقدس و مقاومت
عضو کابینه دولت یازدهم افزود: نشریاتی که به مقوله دفاع مقدس و مقاومت، و بسیاری از مفاهیم مشابه آن می پردازند از امتیاز و حمایت برخوردار شده و یارانه سه برابری به آنها تعلق میگیرد.
به گفته وی، برای سایر رسانههایی که مروج فرهنگ ایثار اجتماعی هستند نیز باید ایجاد انگیزه کرد که جایزه ایثار و رسانه میتواند بخشی از انگیزه لازم را ایجاد کند.

* جایزه ایثار و رسانه راهی برای ورود اهالی رسانه به میدان ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه جایزه ایثار و رسانه می تواند به ورود بیشتر اهالی رسانه به میدان ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری کمک شایانی کند، تصریح کرد: نشان و جایزه ایثار و رسانه گامی است در جهت ترغیب و تشویق افراد و نشریاتی که در حوزه ایثار و فداکاری قلم می زنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: فرهنگ ایثار به عنوان فرهنگی دینی و اسلامی کشور باید در سطح جامعه بویژه در میان نسل جوان رواج یابد.

** حفظ روحیه ایثار و فداکاری راهکار مصونیت از آسیب های اجتماعی
براساس گزارش معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار داشت: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه که هر لحظه جوانان را تهدید می کند، فرهنگ ایثار و فداکاری یکی از راهکارهایی است که می توان جامعه و جوانان را از آن مصونیت بخشید.
جنتی افزود: آشنایی با معارف قرآنی، حضور در مساجد، استفاده از ابزارهای موجود از جمله فیلم، کتاب و هنرهای نمایشی می تواند ما را در زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه کمک کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار