در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی؛

تاکید آیت الله نوری همدانی بر لزوم تبدیل مشهد به پایگاه فرهنگی جهان اسلام

آیت الله نوری همدانی بر تبدیل مشهد به قطب و پایگاه فرهنگی و عقیدتی جهان اسلام و مرکز پاسخگویی به شبهات و مسائل دوستداران اهل بیت علیهم السلام تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ - 13July 2016

تاکید آیت الله نوری همدانی بر لزوم تبدیل مشهد به پایگاه فرهنگی جهان اسلام

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، بر لزوم تبدیل مشهد به پایگاه فرهنگی جهان اسلام، گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین آن برای زائران میلیونی بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) و معرفی ارکان، اهداف و ماموریت های انقلاب و نهضت اسلامی با استفاده از شیوههای فرهنگی و تبلیغی برای مردم دنیا تاکید کرد.

این مرجع عالیقدر شیعه با تأکید براتحاد ملتهای مسلمان برای افشای ماهیت ایادی استکبار خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام با ایادی مزدورشان مانند آل خلیفه و آل سعود در منطقه درصدد هستند اسلام ساختگی را جایگزین اسلام ناب و واقعی کنند بنابر این در برهه کنونی مقابله با آنها بسیار ضروری است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت افزایش توجه به زائران و تکریم آنان در دوران مسئولیت تولیت جدید آستان قدس رضوی اظهار امیدواری کرد: اقداماتی که صورت می پذیرد رضایت هرچه بیشتر زائران را به دنبال داشته باشد.

مرجع تقلید جهان تشیع با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رسیدگی به موضوع حاشیه شهر مشهد تاکید زیادی دارند؛ خواستار اهتمام ویژه نسبت به مدیریت حواشی شهر مشهد و ساماندهی اقتصادی و فرهنگی آن در شأن شهر امام رضا(ع) شدند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار