معرفی دارو‌های جدید دیابت در دومین همایش دیابت و درمان‌های نوین

دارو‌های جدید درمان بیماری دیابت امروز در دومین همایش دیابت و داروهای نوین معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ - 15July 2016

معرفی دارو‌های جدید دیابت در دومین همایش دیابت و درمان‌های نوین

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، دومین همایش دیابت و درمانهای مبتنی بر اینکرتین(داروهای نوین) با مشارکت سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، انجمن دیابت ایران و دانشگاههای علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و دانشگاه آزاد و اساتیدی از اسپانیا، آلمان و هلند و با حضور بیش از 300 نفر از پزشکان متخصص غدد با هدف معرفی بیشتر داروهای جدید دیابت به خصوص درمانهای مبتنی بر انکرتین و داروی ویکتوزا در هتل اوین برگزار شد.

در این همایش جزئیاتی از داروی جدید دیابت داده شد بر اساس این گزارش، نوونوردیسک یک شرکت معتبر دارویی جهانی است که طی 90 سال گذشته در زمینه مراقبتهای دیابت یکی از برترین شرکتهای جهان بوده است و سابقه طولانی در نوآوری و خلاقیت دارد. دفتر اصلی شرکت نوونوردیسک  در دانمارک واقع شده و شعب آن در 75 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند و این شرکت محصولات خود را به 190 کشور جهان عرضه میکند. نوونوردیسک حدود 40 هزار نفر را در سراسر جهان در استخدام دارد که از این تعداد حدود 4000 نفر در بخش تحقیقات مشغول به کار هستند.

طبق برآوردهای انجام شده، در سال 2011 حدود 24 میلیون نفر در سر تا سر جهان از ابزارها و داروهای تزریقی شرکت نوونوردیسک استفاده کرده بودند.

نوونوردیسک تأمین انسولین را در ایران از دهه 1370 آغاز کرده و از سال 1379 نیز ارائه درمانهایی دارویی هموفیلی را از طریق یک دفتر نمایندگی در ایران آغاز کرد. این شرکت در سال 1385 دفتر خود را در تهران تأسیس کرد و از آن تاریخ تا کنون توافقنامههایی جهت تولید داخلی کلیه داروهای اصلی خود را به همراه انتقال دانش فنی به امضاء رسانده است.

نوونوردیسک ایران به طور مستقیم یا غیر مستقیم تقریباً به 450000 فرد دیابتی در ایران خدمترسانی میکند. این شرکت علاوه بر انسولینهای نسل قدیم (انسولینهای انسانی)، انسولینهای نسل جدید (انسولینهای مدرن) را نیز تأمین میکند که از ابزارهای پیشرفتهای برای تزریق استفاده میکنند و در بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به دیابت نقش به سزایی دارند.

تعهد نوونوردیسک  نسبت به تغییر دنیای دیابت هسته اصلی فعالیتهای این شرکت را در ایران تشکیل میدهند. نوونوردیسک علاوه بر تأمین انسولین و سایر داروها، در اقدامات حمایتی بسیاری شرکت میکنند تا هدف این اقدامات کمک به بیماران است تا بیماری خود را کنترل کنند و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار