آخرین اخبار از اکران جهانی «محمد رسول الله (ص)»

طی یک کنفرانس مطبوعاتی جزییات قراردادهای اکران جهانی فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ - 18July 2016

آخرین اخبار از اکران جهانی «محمد رسول الله (ص)»

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بیش از یک سال از آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» میگذرد. طی این مدت صحبتهای زیادی در ارتباط با اکران عمومی این فیلم سینمایی شده است و همچنان تلاشها در این زمینه ادامه دارد. یکی از نکات قابل توجه که میتوان به آن اشاره کرد این است که اکران بینالمللی فیلم سینمایی «محمد رسول الله» به کارگردانی مصطفی عقاد بعد از دوازده سال در ایران انجام شد و در اکثر کشورهای عربی هم اجازه اکران ندادند.

تلاشها برای اکران عمومی فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» بر عهده شرکت نورتابان است. جز چند گفتوگوی کوتاه صحبتهای دقیق و روشنی در این رابطه از سوی مسئولین این امر در رسانهها را شاهد نبودیم. این در شرایطی است که در جلساتی که مجیدی در این باره میتوانست نظر دهد ترجیح داد تا مدتی این موضوع چراغ خاموش پیگیری شود.

بر پایه این گزارش برخی از کشورها تلاشهایی برای دیده نشدن این اثر سینمایی کردهاند. عربستان سعودی نیز جزو این دسته قرار گرفته و شرایط را کمی با اطلاع رسانی غلط در بعد جهانی و کشورهای عربی ناآرام کرده بود. لابی عربستان نیز در این مسیر شکسته شده است.

بر اساس شنیدهها این روزها مذاکراتی با موسسات خارجی انجام شده است که اکران بین المللی فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» را تسهیل خواهد کرد و طی یکی دو هفته آینده محمدرضا صابری جلسه مطبوعاتی را با حضور رسانهها برگزار خواهد کرد و آخرین اطلاعات لازم و مبلغ قراردادها نیز در اختیار رسانهها و مردم گذاشته میشود.

مسئولین و پخشکنندگان بینالمللی فیلمهای سینمایی از کشورهایی مانند عراق، ترکیه، تونس، انگلیس و... قراردادهایشان بسته شده است اما پخش فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» در این کشورها به صورت همزمان نیست و هرکدام بر اساس سیاستی که پیش خواهند گرفت اکران فیلم را انجام میدهند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار