ضوابط ادامه تحصیل مشمولان پذیرفته شده بهمن ماه در دانشگاه‌ها

پذیرفته شدگان بهمن ماه سال جاری دانشگاه ها که برگه اعزام به خدمت بدون غیبت به تاریخ 19 دی ماه 92 را دارند در صورت تمدید تاریخ اعزام و داشتن سایر شرایط ادامه تحصیل می توانند در دانشگاه ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸ - 08January 2014

ضوابط ادامه تحصیل مشمولان پذیرفته شده بهمن ماه در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سرهنگ حجت اله واعظی نژاد" معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت به تاریخ 1392.10.19هستند و در آزمون ورودی دانشگاه ها، برای نیمسال دوم تحصیلی سال جاری (بهمن ماه) پذیرفته شده اند به شرط تمدید موعد اعزام به خدمت و داشتن سایر شرایط ادامه تحصیل، می توانند از بهمن ماه در دانشگاهها ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برابر قانون خدمت وظیفه عمومی، امکان ترخیص سربازان حین خدمت برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی مقدور نیست بنابراین مشمولان فوق می بایست نسبت به تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود اقدام میکردند، درغیر این صورت امکان ادامه تحصیل آنان پس از اعزام به خدمت فراهم نخواهد بود.

واعظی نژاد عنوان داشت: دارندگان برگه آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری در صورتی که بدون تمدید تاریخ اعزام و یا بدون داشتن معاذیر موجه، در روز اعزام خود را معرفی نکنند، برابر قانون بعلت داشتن غیبت، واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی نخواهند بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار