دفاع پرس گزارش می‌دهد/

دور باطل منافقین پس از عملیات مرصاد

گروهک منافقین عملا پس از عملیات مرصاد و شکست سهم‌گینی که از نیروی مقدر جمهوری اسلامی خورد؛ طومار شرارت‌هایش پیچیده شد و حالا تنها در مرداب بی‌سرانجامی غوطه‌ور مانده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۵ - 26July 2016

دور باطل منافقین پس از عملیات مرصاد

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان مجاهدین به رهبری موسی خیابانی و مسعود رجوی به یارگیری خیابانی در میان اقشار مختلف جامعه پرداخت. این گروهک برای رسیدن به قدرت و اثبات جایگاه خود دست به اقدامات مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی زد. مجاهدین خلق همزمان با آشوب  30 خرداد و عزل بنی صدر در خرداد 1360 هدفش را سرنگونی نظام جمهوری اسلامی قرار داد و تحت حمایت رژیم بعث عراق و صدام به اقدامات خرابکارانه در گوشه و کنار ایران اسلامی  پرداختند.

اما همزمان با آخرین روزهای جنگ تحمیلی گروهک منافقین در پی حملات عراق به خاک میهن اسلامی و عقب نشینیهای موقت رزمندگان اسلام، با تصور اینکه پذیرش قطعنامه 598 ناشی از جدایی ملت و دولت است، به خیال واهی، فرصت را غنیمت شمردند و سعی در رسیدن به اهداف پلید خودشان کردند. این گروهک که در آن برهه خود را با جمعآوری دیگر ضد انقلابیون سرخورده قدرتمند میپنداشتند منافقنی نام گرفته بودند که از انقلاب صورت گرفته در ایران پشیمان و در پی کسب قدرت به دستاویز دشمن بعثی آویزان بودند و از کشورهای مختلف اروپایی، نیرویی به استعداد تقریبی 5 هزار نفر فراهم کردند و با بهرهگیری از جنگافزارهای اهدایی صدام و دیگر اربابان خود، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

تلاش این گروهک سرخورده هرچند در ابتدا با عبور از مرز خسروی با کمترین درگیری ممکن به خیال خودشان ثمربخش بود اما برخلاف تصور مسئولان سازمان، مردم هیچگونه همراهی با آنها نداشتند. البته این در حالی بود که همزمان با این حرکت سازمان، عراق نیز با اجرای آتش سنگین توپخانه، از عملیات پشتیبانی میکرد؛ اما در این تجاوز نا به هنگام و استفاده از غفلت رزمندههای جمهوری اسلامی از جانب منافقین، ارتش جان برکف مقاومت مثال زدنی از خود نشان داد و تمام رویاها و آمال این گروهک بی هویت را نابود کرد.

این عملیات خسارات جبران ناپذیری به این گروهک منافقین وارد کرد چرا که رژیم بعث نیز حمایت خود را از این گروهک دریغ کرد و آنها توان ایستادگی خود را بیش از پیش از دست دادند.

بعد از خسارت جبران ناپذیر به این گروهک و جایگاه خود را در موضع ضعف دیدند از هر مستمسکی استفاده کردند تا به اهداف و مقصد پنهان خود که همان فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است دست یابند برای رسیدن به اهداف خود دست به ترور شخصیتهای علمی و سیاسی کشور زدند و از هر اقدام خرابکارانهای دریغ نکردند.

در ماه های اخیر هم اطلاعات زیادی از ارتباط سران داخلی فتنه و اطرافیان آنان با اعضای گروهک منافقین منتشر شده است به طوری که کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی در گزارش رسمی خود درباره جریان فتنه و آشوب 25 بهمن 89 اعلام کرد که «اردشیر امیر ارجمند» مشاور موسوی، رابط اصلی جریان آشوب گروهک منافقین است.

همچنین باید به نشست های این گروهک شکست خورده برای حفظ شانیت خود در میان اذهان عمومی در روزها و سالهای اخیر اشاره کرد از روز جمعه ۱۸ تیر گروهک تروریستی منافقین در شهر پاریس گردهمایی را برگزار کردند. این گردهمایی چند سالی است که با مدیریت گروهک منافقین برگزار می شود. همه ساله با شیوههای مختلف مانند سفرهای رایگان از اقصی نقاط جهان ایرانیانی را به محل گردهمایی میبرند و در کنار برنامههای سیاحتی از آنان در این گردهمایی استفاده به تفع خودشان میکنند تا کثرت به اصطلاح مخالفان نظام در خارج را به نمایش بگذارند. همچنین در نشستهای مختلف این گردهماییها برخی از شخصیتهای سیاسی کشورهای مختلف جهان، خصوصا آن دولتهایی که با نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران خصومت دارند، به عنوان سخنران حضور یافته و برای خوش آمد برگزار کنندگان آن، اتهاماتی را علیه ایران مطرح و ضمن ضرورت برخورد با ایران، عمر دولت انقلابی ایران را پایان یافته اعلام می کنند که عنقریب است که از آن اثری باقی نخواهد ماند.

این گروهک از ابتدا با هدف فروپاشی وحدت در حاکمیت جمهوری اسلامی تشکیل شد و امروز که نفسهای آخر خود را میکشد جز با دست پا زدن بیجا برای حفظ شبه خود در اذهان مردم کاری نمیکند. این گروهک عملا پس از عملیات مرصاد و شکست سهمگینی که از نیروی مقدر جمهوری اسلامی خورد طومار ایستادگیاش پیچیده شد و حالا تنها در مرداب بیسرانجامی غوطه ور شده است.

انتهای پیام/321

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار