سردار نقدی در گفتگو با دفاع‌مقدس؛

جان‌باختگان حادثه"معراجی‌ها" مجاهدان حقیقی عرصه جهاد فرهنگی بودند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قدرت‌های شیطانی تمام ابزارهای رسانه‌ای خود را جمع کرده‌اند که پیام و نور شهدای ما را خاموش کنند.
کد خبر: ۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰ - 10January 2014

جان‌باختگان حادثه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سردارمحمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تشیع پیکر عوامل سریال معراجیها در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با ابراز تاسف از دست دادن چند تن از هنرمندان متعهد دفاع مقدس اظهار کرد: هنرمندانی که با دفاع مقدس مانوس میشوند با آنها همراه میشوند.

نقدی با ابراز همدردی با خانواده فرهنگ و هنر کشور، اذعان داشت: عروج عزیزان هنرمند و دلسوخته دفاع مقدس در حادثه شهرک سینمایی را به همه دلباختگان ۸ سال دفاع مقدس، جامعه هنری کشور، خانوادههای این عزیزان و همه ملت ایران تسلیت عرض میکنم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با تاکید بر ضرورت ادامه دادن یاد و خاطر عملیاتهای غرور آفرین فرزندان ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: این عزیزان که امروز در مراسم تشییع آنها حاضر شدهایم مجاهدان حقیقی عرصه جهاد فرهنگی بودند که در راه انتقال پیام شهدا و مظلومیتهای دفاع مقدس به مردم جهان تلاش کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جانباختگان معراجیها این توفیق را داشتند که در روز آغاز عملیات غرور آفرین "کربلای ۵" به شهدای این عملیات بپیونند.

نقدی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانههای غرب برای خاموش کردن نور شهدا در سراسر جهان تصریح کرد: امروز در این دنیای مادی و ظلمانی همه قدرتهای شیطانی تمام ابزارهای رسانهای خود را جمع کردهاند که پیام و نور شهدای ما را خاموش کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با آرزوی توفیق برای همه ادامه دهندگان راه شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: هنرمندان سفر کرده این واقعه جان خود را بر کف دست گرفتند تا بتوانند نور شهدا را تابناکتر و فروزانتر از همیشه به جهانیان عرضه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار