بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز خبرنگار؛

توجه به خانواده ایثارگران و شهدا وظیفه خطیر امروز خبرنگاران است

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت روز خبرنگار تصریح کرد: وظیفه خطیر و متفاوت امروز خبرنگاران و ضرورت نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس به‌ویژه در حوزه زنان و خانواده، ایجاد ارتباطات مستمر با ایثارگران عزیز است.
کد خبر: ۹۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ - 02August 2016

توجه به خانواده ایثارگران و شهدا وظیفه خطیر امروز خبرنگاران است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیهای به مناسبت روز خبرنگار (17 مرداد) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران بهویژه خبرنگاران حوزه حماسه، فرهنگ ایثار و مقاومت تبریک گفت.

در ابتدای این بیانیه آمده است:
«خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوالیافتنی را تثبیت و ابدی میکنند» (مقام معظم رهبری)
شهادت خبرنگاران خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ایران، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان در هفدهم مرداد ماه فرصت مناسبی برای تجلیل از خبرنگارانی است که ابزار "قلم" را به کار گرفتند تا ذهنمان را از قید کلمات بیشمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای "خبر" انتخابگر بهترینها باشیم.

سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن تبریک این روز بزرگ به همسر شهید صارمی که خود پرچمدار عرصه قلم است، در این بیانیه تصریح کرده است: به راستی چه کسی میداند در زمان دفاع و جنگ تحمیلی آن روز وحتی عرصه جنگ نرم امروز در بزنگاههای ستیز سخت دشمن زبون، اگر این پیامرسانان زینبی نباشند؛ چگونه میتوان حقانیت حسینیان زمان را، به اثبات رساند.
آن هنگام که رزمندگان در جبههها زیر بمباران اطلاعاتیِ رسانههای غربی و عربی خطر را به جان میخرند و از بین گلولهها، خمپارهها و میدانهای مین، گزارش و خبر تهیه میکنند، فیلم و عکسشان مستندات حقیقت انسانی را ترسیم میکند، محق هزاران نشان و تجلیل هستند.

این سازمان در بیانیه خود، با گرامیداشت نام و یاد 244 شهید، 50 جانباز و 12 آزاده خبرنگار دوران دفاع مقدس، سرداران عرصه خبر و رسانه را که با ازجانگذشتگی وارد معرکه نبرد حق علیه باطل شده، به ثبت وقایع میپردازند، تا آیندگان بدانند که جهانخواران زر و زور و تزویر در نبردی نابرابر چه بر سر ملت مظلوم و انقلابی میآورند؛ مورد تجلیل قرار داده است.

در پایان این بیانیه همچنین بر وظیفه خطیر و متفاوت امروز خبرنگاران و ضرورت نشر ارزشهای دوران دفاع مقدس بهویژه در حوزه زنان و خانواده و نیز ایجاد ارتباطات مستمر با ایثارگران عزیز و خانواده معزز ایشان تاکید شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار