ادعای ارسال سلاح از ایران به یمن کذب است

قاسمی ادعای سخنگوی وزارت خارجه انگلیس مبنی بر ارسال سلاح از ایران به یمن را تکذیب کرد
کد خبر: ۹۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ - 03August 2016

ادعای ارسال سلاح از ایران به یمن کذب است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران کماکان مبتنی بر ایجاد ثبات و امنیت در منطقه است و متاسفانه کشورهای بیگانه با حضور نظامی خود در منطقه همواره عامل بی ثباتی ، رشد افراط گرائی و ترویج هرچه بیشتر تروریسم بوده اند.

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس مبنی بر ارسال سلاح از سوی ایران به یمن را تکذیب و آن را دروغی محض ارزیابی کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس را دخالت آشکار در مسائل کشورهای منطقه و در ادامه سیاست های تفرقه افکنانه این کشور دانست.


سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران کماکان مبتنی بر ایجاد ثبات و امنیت در منطقه است و متاسفانه کشورهای بیگانه با حضور نظامی خود در منطقه همواره عامل بی ثباتی ، رشد افراط گرائی و ترویج هرچه بیشتر تروریسم بوده اند.


قاسمی تاکید کرد: کشورهای منطقه، بدون دخالت سایر کشورهای فرا منطقه ای می توانند و قادرند با توسل به گفت و گو و تعامل بیشتر و پیروی از سیاست حسن همجواری، احترام متقابل و حق حاکمیت کشورها بر بحرانها و نا آرامی ها فائق آیند.


سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر موکدا به مقامات انگلیسی توصیه کرد به جای تحریف وقایع و سوء استفاده از بحرانهای منطقه ای برخلاف مصالح مردم این منطقه ،در مسیر احترام به خواست و اراده مردم و در جهت اجتناب از تنش آفرینی حرکت کنند.


وی تصریح کرد: هوشیاری مردم منطقه در مقابل القائات نادرست، توجه به ریشه های واقعی بحران و همچنین تلاش مشترک در جهت حل و فصل آنها، می تواند به برقراری ثبات و امنیت به دور از دخالت کشورهای خارج از منطقه کمک کند.
 منبع:پایگاه اطلاع رسانی دولت

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار