فرمانده سپاه استان زنجان خبر داد؛

حضور بیش از 23 هزار نفر در دوره‌های آموزشی بسیج

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: تعداد 23 هزار و 485 نفر در دوره‌های آموزش رسمی به صورت رایگان آموزش دیده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ - 09August 2016

حضور بیش از 23 هزار نفر در دوره‌های آموزشی بسیج

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با برگزاری کلاسهای آموزشی نفرات بسیاری بهصورت رایگان آموزش دیدهاند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان  تعداد این آموزشدیدگان را 23 هزار و 485 نفر عنوان کرد و افزود: افرادی که در این اردوها حضور مییابند از اقشار مختلف بسیج گروههای جهادی دانشجویی هستند.

وی ابراز کرد: تعداد این شرکتکنندگان طی 12 روز اردو بالغ بر 4 هزار و 360 نفر بوده؛ که اقدامات خوبی انجام دادهاند.

سردار کرمی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این افراد در اردوها گفت: این تعداد با همکاری با اداره آموزش و پرورش استان زنجان اقداماتی چون مرمت و زیباسازی مدارس و طرحهای مختلف را صورت دادهاند.

وی ادامه داد: همچنین میتوان به برگزاری اردوهای طرح هجرت دانشآموزی نیز در استان زنجان اشاره کرد که این اردوها با حضور 9 هزار و 361 نفر شرکتکننده برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت دانشآموزی، 10 روزه بوده است، اضافه کرد: این اردوها در سطح استان زنجان با همکاری بسیج مقاومت تشکیل و برگزار شده است.

سردار کرمی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در اردوهای طرح هجرت طلاب و فرهنگیان استان زنجان تعداد شرکتکنندگان 750 نفر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار