مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت عنوان کرد؛

سازماندهی سه هزار نفر از مهندسین بسیجی در گروه‌های جهادی صنعتی/ گروه‌های جهادی هزاران واحد صنعتی را از رکود خارج می‌کنند

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گفت: بیش از سه هزار نفر از مهندسین کار ورزیده بسیجی در قالب گروه‌های جهادی صنعتی آماده اقدامات کارشناسانه برای تحقق امر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۹۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ - 14August 2016

سازماندهی سه هزار نفر از مهندسین بسیجی در گروه‌های جهادی صنعتی/ گروه‌های جهادی هزاران واحد صنعتی را از رکود خارج می‌کنند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، علی فضلوی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی در نشستی خبری که صبح امروز برگزار شد، با اعلام خبر راه اندازی گروههای جهادی صنعتی، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقدام برای تحقق اقتصاد مقاومتی نامیدند، بسیج مهندسین صنعتی با تکیه بر کلام امام خامنهای اقدام به راهاندازی گروه های جهادی متخصصین صنعتی کرده است.

وی در تشریح عملکرد گروههای جهادی متخصصین صنعتی، اذعان کرد: ما در قرارگاه جهاد صنعتی با استفاده از ظرفیت موجود در سازمان بسیج مهندسین صنعتی، از بسیجیان زبده و مجرب که آمادگی کمک رسانی و فعالیت جهادی را داشتند ثبت نام به عمل آوردیم و نهایتا بیش از سه هزار تن از مهندسین کار ورزیده در قالب گروههای جهادی آماده اقدامات کارشناسانه برای تحقق امر رهبر معظم انقلاب شدند.

فضلوی با بیان اینکه این گروه های جهادی در هر استان در چهار کارگروه ویژه حقوقی و امور قضایی، بانکی، تجارت و بازرگانی، زیرساخت و دانش بنیان فعالیت می کنند، ادامه داد: گروههای جهادی متخصصین صنعت که متشکل از 15 نفر هستند، به فعالیت های تخصصی می پردازند؛ البته در کنار این گروه های تخصصی، گروه هایی از سازمان بسیج مستضعفین هم با این عزیزان همکاری خواهند کرد.

وی با اظهار این مطلب که همزمان با سالروز میلاد ثامن الحجج(ع) گروههای جهادی، فعالیت پایش صنعتی خود را آغاز میکنند، به تشدید رکود در صنایع اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت هم اکنون تعداد 14هزار و  800 واحد صنعتی راکد در کشور داریم و حدود 20 درصد از واحدهای صنعتی فعال نیز بسیار پایینتر از ظرفیت تولید خود فعالیت میکنند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی با بیان اینکه احیاء سه هزار واحد صنعتی هدف گذاری شده است، گفت: بر اساس توافقی که سازمان بسیج مهندسین صنعتی با وزارت صنعت داشته است، بیش از سه هزار واحد صنعتی که در رکود به سر می برند، توسط گروه های جهادی ما احیا خواهند شد.

وی به مشکلات واحدهای صنعتی اشاره کرد و افزود: ما اعتقاد داریم که بسیاری از واحدهای صنعتی تنها مشکل مالی ندارند بلکه نحوه مدیریت، اداره کردن بازار و مسائل حقوقی از جمله معضلاتی است که این واحد های صنعتی با آن مواجه اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار