راهیان نور غرب و شمالغرب-83/ حیدری در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

حضور 70 هزار زائر در یادمان شهدای بازی‌دراز از ابتدای امسال

مسئول یادمان شهدای بازی‌دراز با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 70 هزار نفر به این یادمان سفر کرده‌اند، گفت: شهرستان سرپل‌ذهاب ظرفیت اسکان 750 نفر برای کاروان‌های راهیان نور دارد.
کد خبر: ۹۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 16August 2016

حضور 70 هزار زائر در یادمان شهدای بازی‌دراز از ابتدای امسال

نریمان حیدری، مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه سرپلذهاب و مسئول یادمان شهدای بازیدراز در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور غرب و شمالغرب، اظهار داشت: یادمان شهدای بازیدراز در طول سال 2 بار فضاسازی میشود. مرحله نخست همزمان با سالروز عملیات بازیدراز و افتتاحیه راهیان نور در اردیبهشت ماه است.

وی افزود: مرحله دوم فضاسازی در مهرماه انجام میشود؛ که همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور دانشآموزی و دانشجویی است.

حیدری ادامه داد: این فضاسازی شامل شعارنویسی، نصب پرچمها، بهروزرسانی تابلوهای شناسنامه و... است.

وی تصریح کرد: محوطهسازی یادمان نیز که اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه آن را بر عهده دارد، در حال اتمام است.

مسئول یادمان شهدای بازیدراز عنوان کرد: در ایام نوروز بسیاری از مردم استان با خودروهای شخصی به این یادمان سفر کردند و از ابتدای سال تاکنون حدود 70 هزار نفر به این یادمان آمدهاند.

حیدری خاطرنشان کرد: این یادمان در طول سال راوی ثابت دارد. همچنین از راویان دیگر شهرستان نیز در ایام اوج راهیان نور استفاده خواهد شد.

مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه سرپلذهاب بیان کرد: امروز و در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسمی با حضور 70 آزاده سرپلذهابی در این یادمان برگزار میشود.

وی در پایان گفت: این شهرستان 2 اردوگاه با نامهای راه کربلا و شهدای بازیدراز با ظرفیت 750 نفر برای اسکان کاروانهای راهیان نور دارد.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها