نماهنگ «ایستاده‌ایم، تا آخرین قطره خون» امروز رونمایی می‌شود

آئین رونمایی از نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» عصر امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ - 17August 2016

نماهنگ «ایستاده‌ایم، تا آخرین قطره خون» امروز رونمایی می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آئین رونمایی از نماهنگ «ایستادهایم؛ تا آخرین قطره خون» عصر امروز چهارشنبه 27 مرداد ماه در حوزه هنری برگزار میشود.

این مراسم از ساعت 18 با حضور مسئولین و هنرمندان در تالار سوره حوزه هنری آغاز می شود و به دو سال انتظار برای نمایش این نماهنگ پایان میدهد.

نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» قسمت دوم از نماهنگ معروف «ایستاده ایم؛ تا آخرین نفس» است که از جلوه های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه ای برخوردار است و همین موضوع، کار تولید آن را طولانی کرد. کار جلوه های ویژه این اثر که با مدل سازی های اولیه پیش از تصویربرداری آن آغاز شد، پس از 2 سال به تازگی به پایان رسیده است. این نماهنگ دارای 50 نمای فول سی جی و 170 نمای ترکیبی از رئال و سی جی است که همگی در داخل کشور انجام شده است. تصویربرداری آن نیز طی یک ماه با بازی 10 بازیگر بزرگسال و 3 بازیگر خردسال در حاشیه خلیج فارس در شهر قشم انجام شده است.

این نماهنگ داستان گروهی جوان انقلابی است که در حاشیه یک روز گرم در خلیج فارس، دست به کاری خارقالعاده میزنند. «ایستادهایم؛ تا آخرین قطره خون» روایتی از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز 655 در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه است.

گفتنی است نماهنگ معروف «ایستادهایم؛ تا آخرین نفس» 3 سال پیش منتشر شد و تقدیر رهبر انقلاب را نیز در پی داشت.

عوامل نماهنگ «ایستادهایم؛ تا آخرین قطره خون» عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: محمدباقر مفیدی کیا، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، شاعر: محسن رضوانی، آهنگساز و تنظیم کننده: امید روشن بین، خواننده: حسین حقیقی، مدیر تولید: سیدحسین یعقوبی، مدیر تصویربرداری: فرشاد محمدی، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، طراح گریم: حسین صالحیان، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، صدابردار: مهدی علیپور، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای: جواد مطوری، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها