بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه ارزان می‌شوند

طبق مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، تعرفه انتقال و دسترسی به اینترنت داخلی در بخش ثابت و سیار از اول مردادماه از "نیم ریال" به "0.4 ریال" به ازای هر کیلوبایت کاهش یافت تا کاربران نهایی از سرعت و کیفیت بهتر بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ - 20August 2016

بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه ارزان می‌شوند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، داود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات ایران از احتمال کاهش تعرفه بستههای اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه در آینده نزدیک خبر داد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران افزود: "اپراتورهای تلفن همراه همواره در تلاش برای افزایش تعداد مشترکان خود هستند، بنابراین ارایه بستههای اینترنتی با قیمتهای مناسب یا حجم بیشتر به نفع خود آنها خواهد بود." زارعیان به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کاهش تعرفه اینترنت از اول مرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: "همه اپراتورها این مصوبه را رعایت میکنند و هیچ اپراتوری تمایل ندارد خلاف قانون رفتار کند. براساس این مصوبه، کاهش تعرفه اینترنت برای همه اپراتورهای تلفن همراه ثابت و سیار ایران ضروری است."

زارعیان معتقد است، بستههای اینترنت ارایه شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه از قیمت پایینتری برخوردار هستند و خرید این بستهها به سود مشترکان است. شایان ذکر است که پیش از این مدیرعامل اپراتور اول سرعت بالای اینترنت همراه را دلیل اتمام زودهنگام حجم بستههای اینترنت دانسته و تاکید کرده بود باید مردم در این باره اطلاعات کافی به دست آورند.

منبع:میزان

نظر شما
پربیننده ها