همسر شهید علیمحمدی:

امام خمینی (ره) اسطوره و قهرمان ایرانی‌هاست

همسر شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از جدیدترین محصولات عرضه شده بازدید کرد و گفت: امام خمینی (ره) اسطوره و قهرمان ایرانی‌هاست.
کد خبر: ۹۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ - 30August 2016

امام خمینی (ره) اسطوره و قهرمان ایرانی‌هاست

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، همسر شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای  با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از جدیدترین محصولات عرضه شده بازدید کرد و گفت: بسیاری از لوازم التحریر مورد نیاز بچه ها در این نمایشگاه مهیاست و خانواده ها می توانند نیازمندی های خود را از این محصولات تولید ملی تهیه کنند گفت: در همین قدم اول چنانچه لوازم التحریر را برای بچه ها ایرانی بخریم آنها هم یاد می گیرند در آینده از کالاها و وسایل ایرانی استفاده کنند.

همسر شهید علیمحمدی تولید نوشت افزار با شخصیت ها و قهرمان های ایرانی را برای الگوسازی مفید دانسته و افزود: وقتی دفترچه ها را نگاه می کردم که در حد یک پاراگراف کوتاه و مختصر راجع به شخصیت روی جلد دفترچه درج شده است برای من جالب بود و اعتقاد دارم این موضوع کمک می کند بچه ها با اسطوره های ایرانی آشنا شوند و بدانند که مردم ایران چقدر با فرهنگ هستند و اگر کشور به این جایگاه رسیده است به خاطر وجود همین قهرمان ها بوده است.

وی چاپ تصاویر اسطوره های دوران دفاع مقدس را کاری ارزشمند برشمرد و ادامه داد: زندگینامه شهدا چنانچه معرفی و یادآوری نشود به مرور زمان از اذهان مردم به فراموشی سپرده می شود ولی با وجود چنین اقداماتی در حافظه کودکان و نوجوانان می ماند و می تواند برای آنها الگو و در آینده تاثیرخود را خواهد داشت.

همسر شهید علیمحمدی امام خمینی (ره) را یک اسطوره برای بچه های ایرانی دانسته و افزود: امام رحمت الله شخصی بود که سال ها مقاومت کرد و توانست با مقاومت و رفتارش در دل مردم ایران جا باز کند و مردم ایران نیز همراه ایشان انقلاب را به پیروزی رساندند.

چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از دوم تا دوازدهم شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای خانواده هاست.

منبع: روابط عمومی نمایشگاه ایران نوشت
 

نظر شما
پربیننده ها