تشریح برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در خمین

حجت‌الاسلام «علیرضا مرودشتی» مسئول بیت تاریخی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل در شهرستان خمین پرداخت.
کد خبر: ۲۴۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ - 31May 2017
خمین میزبان بیش از100قاری و حافظ قرآن کریم می شود

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «علیرضا مرودشتی» مسئول بیت تاریخی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل در شهرستان خمین، اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ساعت شروع برنامه‌های امسال از ساعت 18 عصر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ساعت 19:30 جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار، مدیران‌کل و اعضای شورای اداری شهرستان خمین برگزار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در این برنامه به سخنرانی می‌پردازد.

مسئول بیت تاریخی امام خمینی (ره) با بیان اینکه یازدهم خردادماه شهرستان خمین میزبان رؤسای حراست‌های کل استانی در محل بیت تاریخی امام راحل خواهد بود، تصریح کرد: مراسم ختم قرآن با حضور 120 قاری و حافظ قرآن کریم در محل بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شب ارتحال ایشان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مرودشتی با اشاره به دیگر برنامه‌های مختص ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان خمین گفت: سیاه‏پوش کردن تمام فضای بیت از درب‌قدیمی و درب‌جدید، غبارروبی بیت توسط خادمین افتخاری و عاشقان امام‌خمینی (ره)، برپایی نمایشگاه عکس «فراق یار» با سری عکس‌‏های جدید، نمایشگاه کتاب با بیش از سه هزار جلد با تخفیفات ویژه در ضلع غربی مجتمع امام خمینی (ره) و توزیع کتاب‌‏های رایگان و بروشور با موضوع خلاصه‏ای از زندگی امام و اجداد ایشان از دهه هفت هجری قمری با بیش از پنج هزار نسخه، از برنامه‏‌های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در بیت تاریخی ایشان است.

وی ادامه داد: مهدی ارضی از مداحان کشوری و بهزاد سیاهپوش و ... مداحان ویژه برنامه ارتحال هستند و مقرر شده که برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه‌های «آفتاب»، «شما» و «دو» پوشش داده شود.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها