امام جمعه اصفهان:

«وعده صادق» نماد ایستادگی ایرانیان بر مواضع ضد صهیونیستی نظام بود

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» با اشاره به موفقیت عملیات «وعده صادق»، گفت: این عملیات نماد ایستادگی ایرانیان بر مواضع ضد صهیونیستی نظام بود.
کد خبر: ۶۶۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹ - 25April 2024

«وعده صادق» نماد ایستادگی ایرانیان بر مواضع ضد صهیونیستی نظام بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» در دیدار با اعضای برگزارکننده کنگره یادواره شهدای استان و شهرستان اصفهان، اظهار داشت: مقاومت بی‌نظیر مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق را سبب تسریع گسترش اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: کودکان فلسطینی، هر یک بمبی علیه رژیم صهیونیستی هستند و هر کشوری از این به بعد بخواهد با این رژیم رابطه داشته باشد ننگی برای آنها محسوب می‌شود.

امام جمعه اصفهان افزود: خون شهید اثر دارد و شهید دادن مایه سربلندی است و همه همت رژیم صهیونستی نیز این بود که قدرت خود را نشان دهد و قصد داشت با قدرت خود، کشورهای اسلامی را بترسانند.

وی، با تاکید بر تعبیر حضرت امام(ره) در باره اسراییل بعنوان غده سرطانی در منطقه، این تعبیر را یک الهام الهی دانست و تصریح کرد: تحلیلگران تعابیر متعددی در باره حمله اخیر سپاه پاسداران به صهیونیست‌ها بکار بردند و اظهار ناباوری کردند ولی مقاومت مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات وعده صادق معجزه خداوند بود و ابهت آمریکا و اسرائیل را درهم شکست.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان نکاتی در باره برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدای اصفهان گفت: تبدیل وصیتنامه شهدا به کتاب، یکی از اموری است که می‌توان انجام داد و بویژه برای برگزاری این کنگره باید از کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بهره گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنها وظیفه همه ماست ولی باید این قدردانی نسبت به جانبازان نیز وجود داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با بیان دشواری‌ زندگی جانبازان و لزوم رسیدگی به مشکلات آنها و بهبود شرایط درمانی و مراقبت ویژه از آنان گفت: هرچه داریم از وجود شهدا و جانبازان است و دشمن نیز به همین دلیل تا سال های سال، از آغاز جنگ با کشور ما بیم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار