رئیس کمیته علمی اجلاس پیرغلامان حسینی:

ارتباط با ائمه، جامعه را از انحرافات و آسیب‌ها بیمه می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هرچه ارتباط با ائمه اطهار زیاد شود طبیعتا جامعه ما بیمه و مصون از انحرافات و آسیب‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 14September 2017
ارتباط بیشتر با ائمه(ع)، جامعه را مصون از خطا و آسیب ها خواهد کرد
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در اصفهان اظهار داشت: افتخار داریم که شهر اصفهان میزبان این اجلاس است و صدا و سیما در ارتباط با برگزاری این مراسم یک اقدام ارزشمند را انجام داده است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: حدود هزار نفر از پیرغلامان حسینی از سراسر کشور و بیش از 60 مهمان خارجی در این اجلاس حضور پیدا کرده‌اند.

ارزانی درباره اهداف برگزاری این اجلاس عنوان کرد: این برنامه‌ها برای بیشتر شدن ارتباط با اهل بیت (ع) کمک می‌کند و هرچه ارتباط با ائمه اطهار زیاد شود طبیعتا جامعه ما بیمه و مصون از انحرافات و آسیب‌ها خواهد شد.

مسئول کمیته علمی پانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی افزود: قرآن و اهل بیت (ع) دو امانت گرانقدر پیامبر (ص) است و با عمل کردن به قرآن و روایات اهل بیت (ع)، جامعه مصون از خطاها خواهد شد و امیدوارم با برنامه‌های علمی بر معرفت و دانش حاضران بیفزاییم.
 
انتهای پیام/151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار