توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران صورت می‌گیرد؛

برگزاری طرح «هم‌سفره» در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به نیازمندان

عضو شورای مرکزی کانون خدمت‌رسانی به مستضعفان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با طرح «هم‌سفره» در هفته اول ماه مبارک رمضان به کمک نیازمندان مناطق محروم حاشیه شهر خواهد رفت.
کد خبر: ۲۹۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ - 16May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «علیرضا کیا» عضو شورای مرکزی کانون خدمت‌رسانی به مستضعفان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگویی اظهار داشت: یک سالی است دوستان ما در بسیج دانشجویی به مناطق محروم و حاشیه‌ای تهران سر می‌زنند و با توزیع مواد غذایی به یاری نیازمندان می‌شتابند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما این است که هر ماهه بسته‌های غذایی‌ای را آماده می‌کنم و با مراجعه به یکی از مناطق محروم این بسته‌ها را در اختیار بانوان باردار قرار می‌دهیم.

کیا تاکید کرد: بررسی‌های علمی نشان داده اگر بانوان باردار دسترسی به یکسری از مواد غذایی نداشته باشند فرزندان آنها بعد از تولد با مشکل روبرو خواهند شد به همین دلیل هم ما خانم‌های باردار نیازمند را با همکاری خانه بهداشت منطقه پیدا می کنیم و این بسته‌ها میان آنها توزیع می‌شود.

این فعال دانشجویی افزود: ارائه آموزش‌های مختلف درسی و مهارتی هم یکی از برنامه‌های دیگر ما است که در مناطق محروم به آن پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با این کار بتوانیم نیازهای دانش‌آموزان مناطق محروم در این رابطه را برآورده کنیم.

عضو شورای مرکزی کانون خدمت‌رسانی به مستضعفان بسیج دانشجویی گفت: ارائه مشاوره و کمک‌های روانشناسی هم از برنامه‌های دیگر ما در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران است. ما در این راستا با کمک اساتید دانشگاه تهران کلاس‌های مشاوره برگزار می‌کنیم و این اساتید در بحث روانشناسی هم به نیازمندان کمک می‌کنند.

وی گفت: اگرچه استارت این اقدام از دانشگاه تهران خورده ولی هم‌اکنون دانشگاه‌های دیگر نیز برای مشارکت در این اقدام اعلام آمادگی کردند و انشاءالله بتوانیم با کمک دوستان گام‌های موثری را برداریم.

کیا اظهار داشت: ما در هفته اول ماه مبارک رمضان طی طرحی با عنوان «هم سفره»، هم‌سفره افطار نیازمندان در یکی از مناطق محروم حاشیه شهر تهران خواهیم شد و در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، مشاوره و خانواده خدمات‌رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: افرادی که علاقمند هستند در این طرح خداپسندانه در ماه مبارک رمضان و دادن افطاری به محرومان ما را یاری کنند می‌توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره 09916222192 تماس بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها