حبیب‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس تشریح کرد؛

برنامه‌های شورای شهر تهران برای خدمت‌رسانی به ایثارگران و جانبازان

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران برنامه‌های این شورا را در زمینه خدمت‌رسانی به ایثارگران و جانبازان تشریح کرد.
کد خبر: ۳۱۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 10November 2018

حبیب زاده«افشین حبیب زاده» رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره برنامه‌های این شورا برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس اظهار داشت: به طور کلی تمامی برنامه‌هایی که مربوط به جانبازان و ایثارگران و خانواده این عزیزان است به تفکیک نوع نیاز آن‌ها در شورای شهر مطرح شده است و به تمامی این بزرگواران مدافع اسلام و وطن توجه کافی داریم.

وی افزود: همواره سعی کرده‌ایم که حقوق این عزیزان را در نظر بگیریم؛ مانند نام‌گذاری معابر به نام مبارک شهدا. همچنین در کمیسیون حمل و نقل سعی شده است کمک‌های شایانی به ایثارگران صورت بگیرد که در این زمینه می‌توان به ارائه مجوز طرح ترافیک به آنان اشاره کرد.

حبیب زاده با اشاره به در نظر گرفتن بودجه برای مناسب‌سازی معابر شهری برای عبور و مرور جانبازان گفت: باید معابر شهر تهران برای عبور و مرور جانبازان عزیز آماده باشد و در این زمینه با توجه به بودجه شورا برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بازدید از پادگان‌های شهر تهران نیز گفت: معمولا مراکز نظامی در یک بخشی با منافع شهری سهیم می‌شوند و باید بین مدیران شهری و فرماندهان نظامی همکاری صورت بگیرد؛ لذا این بازدیدها برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به پادگان‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها