ما پیروزیم-17/ سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی امسال پرشورتر از گذشته است

فرمانده ناجا گفت: مردم‌ بار دیگر با هوشیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این حضور پرشورتر از ۳۹‌ سال گذشته است.
کد خبر: ۳۳۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 11February 2019

مردم پرشورتر از گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کردندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمنان نظام و انقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در بازه‌های زمانی مختلف مدام اعلام می‌کردند که بزودی نظام اسلامی به پایان راه خود می‌رسد.

وی افزود: مردم‌ بار دیگر با هوشیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این حضور پرشورتر از ۳۹‌ سال گذشته است.

فرمانده ناجا بیان کرد: این ۴۰ سال استقامت، پایمردی و وفاداری مردم به نظام و‌ انقلاب اسلامی ایران قابل تقدیر است.

سردار اشتری ادامه داد: مردم با وجود همه فشارها و تهدیدات دشمنان با شور و شعور در راهپیمایی شرکت کردند و پایبندی خود به نظام و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

وی تاکید کرد: مردم ما این انقلاب را به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند. انقلاب مردمی ما، مبتنی بر مبانی دینی و بر اساس اراده مستضعفان شکل گرفت.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که برخاسته از دل مردم است، قطعاً موفق خواهد بود و به کوری چشم دشمنان هر روز بر افتخارات این انقلاب و نظام افزوده می‌شود.

این مقام عالی انتظامی اظهار داشت: گذشت ۴۰ سال از انقلاب به معنی آمادگی بیشتر ما برای مقابله با دشمنان است.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم‌ در راهپیمایی امروز عنوان کرد: مردم بار دیگر به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و دشمنان را ناامید کردند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص پیام ناجا به مردم گفت: ناجا مانند همیشه آماده  خدمت به مردم است و ان‌شاءالله در دهه پنجم انقلاب با آمادگی و توانمندی بیشتری در خدمت مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها