روایتی از روحانی شهید اهل سنت «عاشور مصطفایی»؛

رفتن من به جبهه، برای دفاع از دین مبین اسلام است

رفتن من به جبهه، برای دفاع از دین مبین اسلام و کشور عزیزم ایران بوده است. امید است که در دفاع از اسلام و قرآن موفق و ثابت قدم باشم و هر لحظه خداوند را بر این نعمت شاکرم.
کد خبر: ۳۳۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 21March 2019

رفتن من به جبهه، برای دفاع از دین مبین اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، شهید «عاشور مصطفایی» سال 1344 در روستای عرب قره‌حاجی از توابع شهرستان مراوه تپه استان گلستان دیده به جهان گشود.

او و خانواده‌ اش علاقه زیادی به فراگیری علوم دینی داشتند. به همین دلیل پس از گذراندن تحصیلات دوره ابتدایی در حوزه علمیه روستای خود مشغول فراگیری دروس حوزوی شد. بعد از سه سال، جهت تکمیل تحصیلاتش به حوزه علمیه روستای «قپان علیا» رفت و در آنجا نیز نزدیک به چهار سال مشغول تحصیل شد.

او عاشق امام خمینی (ره) و انقلاب بود و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی جبهه شد و 21 ماه به نبرد با دشمن بعثی پرداخت تا اینکه سرانجام در 20 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8 و محور «شلمچه» به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

فرازی از وصیتنامه شهید

خداوند کریم ما انسان‌ها را برای عبودیت و پرستش خلق کرده است تا عمر و حیات خود را در راه اطاعت و بندگی او به کار بگیریم.

رفتن من به جبهه، دفاع از دین مبین اسلام و کشور عزیزم ایران بوده است. امید است که در دفاع از اسلام و قرآن موفق و ثابت قدم باشم و هر لحظه خداوند را بر این نعمت شاکرم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار