نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

شهید اکبر شهریاری آماده شهادت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید اکبر شهریاری که جزو مدافعان حرم عقیله بنی هاشم بود، در دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط نیروهای تکفیری سوری به شهادت رسید. او آماده شهادت بود؛ زیرا روز قبل از شهادت در تماس با همسرش می خواهد که دعا کند به شهادت برسد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴ - 24January 2014

شهید اکبر شهریاری آماده شهادت بود

حجت الاسلام علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس در حاشیه مراسم تشییع شهید اکبر شهریاری، درباره جایگاه و مقام شهید در جامعه اظهار داشت: شهید فردی است که با بریدن از دنیا و با پیروی از اولیای الهی از دین حمایت کند؛ چرا که اولیای الهی نیز همواره به دنبال آن بودند که در راه اجرای فرامین الهی به شهادت برسند.

وی با بیان اینکه ارزش شهادت بسیار بالا است، بیان کرد: ارزش شهادت آن قدر بالا است که امیرالمونین علی(ع) به پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: نگران آن هستم که شهید نشوم؛ اما وقتی پیامبر(ص) بشارت شهادت را به ایشان می دهند عنوان می کنند که جای شکر دارد. پس ارزش شهادت از چنان مرتبه ای برخوردار است که امام معصوم خود را عاشق معرفی می کند.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: این عظمت و جایگاه مقام شهید می تواند یک جامعه را به سمت کمال مطلق به حرکت در آورد؛ بنابراین اگر همین حقیقت را پایه کمال انسان بدانیم، شهید می تواند به عنوان الگو در جامعه مطرح باشد و هر جامعه مرده ای را حیات دوباره ببخشد.

حمید رضا رحیمی یکی از دوستان شهید اکبر شهریاری گفت: شهید شهریاری مداح و قاری قرآن بود و در خانواده ای مذهبی و متدین بزرگ شده بود به همین خاطر بسیار ولایی و متین بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی عباس یاسین ایران
|
-
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
6
شهید بزرگوار اکبرشهریاری نتوانست حتک حرمت به حرم عقیله امام حسین(ع) را تحمل کند و بدست عوامل تکفیری و داعشی که زاده استکبار جهانی هستند شهد شهادت رانوشید.یادگار عماد مغنیه،جهاد عماد مغنیه نیز مهمان ابا عبدالله الحسین(ع) شد خدا ایشان خیلی جوان بودند.جهاد جان شهادتت مبارک .شهادت این مجاهد فی سبیل الله را به امام زمان(عج) ونایب آن حضرت،امام خامنه ای دامت برکاة و همچنین به سرداردلیر حاج قاسم سلیمانی تسلیت عرض می نمایم.ان شاالله انتقام خون تمامی شهدا بویژه شهدای مدافع حرم را از رژیم جعلی صهیونیستی وداعش و تکفیری ها وآل سعود می گیریم.
نظر شما
پربیننده ها