بیانیه سازمان بسیج کارمندان به مناسبت روز قدس؛

صهیونیسم، نقطه مقابل ارزش‌های انسانی است

سازمان بسیج کارمندان با صدور بیانیه‌ای کشتار بی رحمانه مردم مسلمان غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 23July 2014

صهیونیسم، نقطه مقابل ارزش‌های انسانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

با گذشت 35 سال از ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بینالمللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش برابر خواستههای رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکستهای انکارناپذیری مواجه ساخته است.
  
روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسأله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نهتنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمیشود، بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملتها شنیده میشود.
 
شرایط جهانی، بهویژه تحولات منطقه خاورمیانه، حساسیت و اهمیت بیشتری به روز قدس داده است. طراحی و عملیات وسیع استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم غاصب در کشتار ناجوانمردانه مردم بی دفاع فلسطین (بویژه غزه)، ایجاد آشوب در برخی از کشورهای منطقه از جمله سوریه، لبنان و عراق، تلاش در جهت به انزوا کشیدن جنبش مردمی حزبالله لبنان با هدف کمرنگ کردن خط مقاومت در برابر زیادهخواهی رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت همهجانبه از اقدامات تروریستی این رژیم متجاوز و تروریسم بینالملل، بخشی از تلاشهای مذبوحانه آنان برای ایجاد تفرقه تضعیف مقاومت اسلامی در منطقه است. 
 
همچنین حمایت این رژیم و استکبار جهانی از گروههای تروریستی داعش که ادعای حکومت اسلامی دارند و با سرمایههای دولتهای عرب تجهیز و تحریک میشوند و مسلمانان بی دفاع را در عراق و سوریه به خاک و خون میکشانند.
 
به فضل خدای بزرگ، با استقامت و یکپارچگی امت اسلامی که گوشه ای از آن در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال متجلی خواهد گشت، همچون سایر توطئههای دشمنان که نفی آزادی، عدالت و کرامت انسانی را نشانه رفته است، خنثی و بی اثر خواهد شد.
 
 ضمن تجدید بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش، مقام عظمای ولایت، اراده پولادین خویش در تبعیت از کلام نورانی آن امام راحل که فرمودند «ما از مردم بی پناه فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع می کنیم» را به رخ ظالمان و طواغیت مستکبر کشاند، واین واقعیت تلخ را در گوش آنان و همهی حامیان کور دلشان طنینانداز خواهد نمود که: صهیونیسم نقطه مقابل ارزشهای انسانی بوده و وقت آن رسیده است که صحنه را به نفع کرامت انسانی خالی کند.
 
سازمان بسیج کارمندان کشور ضمن محکومیت شدید کشتار بیرحمانه کودکان، زنان، مردان و به آتش کشیدن خانه و کاشانه مردم مسلمان ومظلوم غزه در ماه مبارک رمضان، از تمامی نهادهای بینالمللی میخواهد در اقدامی عاجل، جدی و قاطعانه به این نسلکشی پایان دهد و بر این اساس کارمندان دستگاههای اجرایی نیز به فضل الهی همراه با مردم شهید پرور چون سنوات گذشته با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی) و حمایت از مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.
 
 سازمان بسیج کارمندان  ضمن اعلان انزجار از دولت های مزدور و سرکوب گر منطقه و فرا منطقهای بهخصوص مستکبران غربی اعلام میدارد تا رسیدن ملت مظلوم فلسطین و سایر ملت مستضعف جهان به حقوق حقه خود از هیچ کوششی دریغ نمی­نمائیم. آری وعده الهی بسیار نزدیک است و بهزودی قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی  بازمیگردد. 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار