معاون فنی و مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد

افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس سمنان تا پایان سال 94

معاون فنی و مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فاز اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس سمنان جهت بهره برداری عموم مردم استان تا پایان سال 1394 آماده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ - 28July 2014

افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس سمنان تا پایان سال 94

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، استاندار سمنان در جلسه پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان که با حضور سردار ناظر، معاون فنی و مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور برگزار شده بود، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران و متولیان این پروژه ملی اجرای منظم فازهای پیش بینی شده در پارک موزه را در راستای ترویج صحیح و کامل مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس ضروری خواند و گفت: در صورت انجام دقیق برنامهها، فرهنگ دفاع مقدس به خوبی در این جایگاهها و المانها جانمایی شده و انتقال مییابد.

مهندس وکیلی با بیان این مطلب که استان سمنان در منطقه شرقی کشور بهترین نماینده برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت:  پارک موزه دفاع مقدس از بهترین اماکن بازدید توسط زوار حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) میباشد.

استاندر سمنان از پشتیبانی مادی و معنوی رهبر معظم انقلاب از احداث چنین مجموعه هایی در کشور خبر داد و تصریح کرد: سعی ما بر این است در احداث این مجموعه عظیم از ردیف بودجه های ملی جهت تخصیص اعتبارات بهره مند شویم.

وی همچنین آمادگی خود را جهت جلب کمکهای مالی، فکری و محتوایی ادارات، سازمانها و دستگاههای اجرایی استان اعلام نمود.

در این جلسه سردار ناظر قول مساعد داد فاز اول پروژه جهت بهره برداری عموم مردم استان سمنان تا پایان سال 1394 آماده افتتاح گردد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار