ظهر امروز

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان قم ظهر امروز در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴ - 01September 2014

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم ابتدا حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: گرامیداشت دفاع مقدس فقط منحصر به یک هفته نیست بلکه باید در کل سال ایام دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی امنیت را بزرگترین نعمتی دانست که خداوند به واسطه خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام عطا فرموده دانست و گفت: شکرانه این نعمت بزرگ، بزرگداشت حماسه سازیها و اسطورههای جاودانی است که دشمنان با تلاشهای مذبوحانه خود به دنبال حذف و کمرنگ کردن آن هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ادامه با بیان ضرورت انتقال ارزشهای سالهای حماسه و ایثار به نسلهای آینده به تشریح برنامههای ستاد هفته دفاع مقدس و فعالیت کمیتههای هشت گانه آن پرداخت.

سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه استان قم نیز در این جلسه طی سخنانی با گرامیداشت دهم شهریور سالروز تشکیل پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)  ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس تابلوی زرینی شد برای تمام آزادیخواهان جهان که مسیر صحیح حرکت را گم نکنند.

وی گفت: ایستادگی روزافزون آزادیخواهان جهان ناشی از حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس است و ما امروز مسئولیت داریم آنچه را که در آن روزهای حساس و پرمخاطره گذشت با همه ظرفیتهای موجود به جامعه و نسل های آینده منتقل نماییم.

در پایان این جلسه حجت الاسلام دکتر بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با جمع بندی موارد مطرح شده در جلسه، به افتخارات برگرفته از دفاع مقدس اشاره نمود و گفت: دشمنان اسلام با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل دارند و جنگ آنها بر سر آب و خاک نیست.

وی افزود: خون شهدا و رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام، جنگ را از مرزهای میهن اسلامی دور کرد و امروز گروه های تکفیری و داعش به نیابت از رژیم ددمنش صهیونیستی در منطقه حضور دارند.

بنایی همچنین بر هم افزایی و همپوشانی دستگاه ها در اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

یادآور میشود در این جلسه، مدیران دستگاههای اجرایی استان، دیدگاههای خود را در مورد اجرای بهتر برنامههای هفته بزرگداشت دفاع مقدس ارائه دادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار