با تدفین در دانشگاه قرآن و حدیث و اداره کل اطلاعات صورت گرفت

وداع عاشورایی مردم قم با 3 شهید گمنام منطقه حاج عمران و مجنون

مردم عاشورایی قم با تشییع و تدفین 3 شهید گمنام منطقه جزیره مجنون و حاج عمران دردانشگاه قرآن و حدیث و اداره کل اطلاعات، با این 3 شهید بزرگوار عاشقانه وداع کردند.
کد خبر: ۳۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ - 01November 2014

وداع عاشورایی مردم قم با 3 شهید گمنام منطقه حاج عمران و مجنون

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، قلبهای مردم ولایتمدار و شهید پرور استان قم در استقبال و تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس لحظه شماری میکرد تا اینکه راس ساعت 10 و 15 دقیقه با آمدن آمبولانس حامل شهدا، انتظارها به سر رسید و عاشقان و چشم انتظاران، در حالی که پیکرهای مطهر شهدا را بر دستان خود حمل مینمودند، مسیر کیلومتری تقاطع بلوار 15 خرداد و شهرک جهاد تا دانشگاه قرآن و حدیث را با نوحه خوانی در هفتمین روز از ماه محرم و به یاد باب الحوائج حضرت علی اصغر(ع) و شعارهایی در حال و هوای تشییع شهدا در سالهای دفاع مقدس، طی کردند.

بر اساس همین گزارش، حجت الاسلام ماندگاری در دانشگاه قرآن و حدیث به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه شهدا فارغ التحصیلان دانشگاه قرآن و جبهه هستند، به لزوم ترویج روحیه گذشت از گناه، گذشت از جان و گذشت ازخواسته های دنیایی تاکید کرد.

مشابه همین مراسم، تشییع و تدفین باشکوه شهید گمنام 29 ساله جزیره مجنون در اداره کل اطلاعات استان قم بود که با سخنرانی آیت الله سعیدی امام جمعه قم حول محور مقام شهدا و تاثیر حضور شهید گمنام در حال و هوای جامعه انجام شد و حضور پرشور سربازان گمنام امام زمان(عج) در محل این اداره کل، شکوه خاصی به مراسم بخشید.

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم، حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار، حجت الاسلام زارع نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، رضا سیار فرماندار قم، حافظی جانشین فرماندهی و بیطرفان معاون اجرایی فرمانده سپاه استان، سردار مجتبایی  فرمانده انتظامی استان قم، حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، بوالحسنی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان، فرماندهان بسیج، خانوادههای معظم شهدا، همرزمان شهدا و مسئولان، اساتید، دانشجویان و محققان دانشگاه قرآن و حدیث و خیل عظیمی از مردم حضور داشتند.

یادآور میشود مراسم تشییع شهدا روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه قم با اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدا توسط آیت الله هاشمی شاهرودی نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها