جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد

کشف یک تن مواد مخدر با کشته و مجروح شدن دو شرور مسلح

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشته و مجروح شدن دو شرور مسلح و کشف قریب به یک تن مواد مخدر در عملیات روز گذشته پلیس امنیت کرمان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ - 22November 2014

کشف یک تن مواد مخدر با کشته و مجروح شدن دو شرور مسلح

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سرهنگ"عبدالرضا ناظری" جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان  خاطرنشان کرد: ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اجرای اقدامات اطلاعاتی از بارگیری و حمل یک محموله سنگین مواد مخدر مرکب ازمواد سنتی از شرق به سمت استان های مرکزی و پایتخت مطلع شدند.
 
وی افزود: پلیس ضمن کنترل محورهای مواصلاتی ، رد زنی و پی جویی های پلیسی، مسیر تردد قاچاقچیان مسلح را شناسایی کرد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پلیس ضمن شناسایی خودروی اشرار ، در حوالی شهر راین با آنان درگیر شد که پس از چند ساعت درگیری مسلحانه یکی از اشرار مسلح را به هلاکت رسانده و فرد دیگر را نیز مجروح و دستگیر کرد.
 
ناظری اظهارداشت: پلیس در بازرسی از خودروی تویوتا متعلق به اشرار  قریب به یک تن انواع مواد مخدر ترکیبی- سنتی به همراه سلاح و مقادیری مهمات کشف و ضبط نمود.
 
وی در پایان اذعان داشت: این عملیات با پاکسازی منطقه و بدون هیچ گونه خسارت جانی به نیروهای خودی پایان یافت و تلاش برای اقدامات و رد زنی های بعدی این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار