طی مراسمی در جزیره بوموسی

شاعران برگزیده چهارمین کنگره شعر پاسدار معرفی شدند

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه گفت: برگزیدگان کنگره شعر پاسدار طی مراسمی در بوموسی معرفی و از آنان تقدیر و تشکر شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ - 27November 2014

شاعران برگزیده چهارمین کنگره شعر پاسدار معرفی شدند

به گزارش سرویس فرهنگی «دفاع پرس»، حجت الاسلام زنگی آبادی معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه از معرفی برترینهای کنگره شعر پاسدار در شش گروه خبر داد.

وی گفت: در گروه فرهنگ اسلامی و انقلابی محسن کاویانی از قم (فرزند پاسدار)، فائزه دارابی از بروجرد و فاروق صفی زاده از تهران مقام نخست تا سوم را کسب کردند. در گروه عزم ملی و مدیریت جهادی نیز مقامهای اول تا سوم به ایوب پرندآور از جهرم، هاشم رضازاده و مصطفی توفیقی از مشهد اختصاص یافت. در گروه وحدت مسلمین و دفاع از مظلوم فردی حائز رتبه نخست نشد و حسین طاهری از زنجان (از سربازان وظیفه سپاه) و مریم مایلی زرین از قم (فرزنده پاسدار) توانستند رتبههای دوم و سوم را کسب کنند و احمد مسرور در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

زنگی آبادی در ادامه افزود: در گروه پایداری و مقاومت نیز فردی حائز رتبه نخست نشد و وجیهه نوزادی از بیرجند(فرزند پاسدار) و جواد چراغی از زنجان (سرباز وظیفه) رتبههای دوم و سوم را کسب کردند. در گروه مظلومیت و حماسه مردم غزه احسان محمدی از اردبیل (سرباز وظیفه)، فریدون هاشمی نیا از یاسوج و انسیه سادات هاشمی از قم صاحب مقامهای اول تا سوم شدند. در گروه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی نیز محمد حسین انصاری نژاد از نیروی دریایی سپاه استان فارس، آزاده سالمی از اصفهان و قاسم اردکانی از یزد حائز رتبههای اول تا سوم شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه افزود: در این مراسم از گلچین اشعار چهارمین کنگره شعر پاسدار با نام «دریادلان عاشق» رونمایی شد.

همچنین سردار آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در این کنگره از راه اندازی کانون های شعر پاسدار در استان ها و برگزاری جلسات شعرخوانی در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

گفتنی است این کنگره همزمان با روز بسیج به میزبانی نیروی دریایی سپاه و به یاد شهدای گلگون کفن این نیرو در مبارزه با آمریکای جنایتکار در جزیره بوموسی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار