مدیرعامل خبرگزاری مهر:

بسیج و رسانه دو عرصه بدون مرز هستند

مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: بسیج و رسانه دو عرصه و ساحت نامحدود و بدون مرز هستند که باید پیوند بیشتری با یکدیگر داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ - 18December 2014

بسیج و رسانه دو عرصه بدون مرز هستند

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، علی عسگری در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه درهتل نخل مشهد اظهار کرد: بسیج و رسانه دو عرصه و ساحت بدون مرز و نامحدود هستند.

وی افزود: بسیج جریانی است که روز به روز گسترش می یابد و امروز نسبت به اول انقلاب، توسعه خوبی پیدا کرده است.

عسکری با بیان اینکه در دنیای امروز کسی که  رسانه و شبکه دارد می تواند فرهنگ سازی کند، خاطرنشان کرد: طبق برخی تعاریف، فرهنگ به معنای ایجاد شبکه های تاثیرگذار است و کسی فرهنگ را می سازد که رسانه در اختیار داد.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به اینکه رسانه ها در تغییرات سطح ادراک جامعه موثرهستند، گفت: امروز انقلاب اسلامی در عرصه تبیین فرهنگ مذهبی رشد و  پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است که راهپیمایی بزرگ اربعین نشانه ای از این رشد می باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد جریان هایی همچون حزب الله برای جذابیت ایدئولوژیک جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد توسعه روز افزون بسیج و تفکر بسیجی با محوریت ولایت در جامعه هستیم.

عسگری با اشاره به شبکه بسیج در سراسر جهان اسلام، ارتباطات رسانه ای بین اعضای این شبکه را ضعیف عنوان کرد و خواستار ایجاد طرحی عملیاتی برای قوت بخشی به بخش رسانه در این عرصه شد.

وی در پایان، همایش بسیج و رسانه را در دوازدهمین دوره برگزاری خود به بلوغ رسیده دانست و تاکید کرد: باید برای پیوند بیشتر رسانه و بسیج بیش از پیش تلاش کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار