سرلشکر جعفری در مراسم تشییع پیکر شهید الله‌دادی:

ترکیب شهدای "قنیطره" نویدبخش پیروزی قدس است/ راه شهادت تا نابودی اسرائیل ادامه دارد

فرمانده کل سپاه گفت: راه شهادت تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت و مبارزه با اسرائیل تا از بین رفتن این لکه ننگ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰ - 21January 2015

ترکیب شهدای

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدعلی اللهدادی که صبح امروز چهارشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) ستاد فرماندهی کل سپاه آغاز شد با اشاره به آزادسازی قدس شریف اظهار داشت: راه شهادت تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت و مبارزه با اسرائیل تا از بین رفتن لکه ننگ اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خدا را سپاسگزاریم که در راه شهدا و امام شهدا تلاش میکنیم، بیان کرد: خداوند را بخاطر نعمتهایی چون اسلام، ولایت و توفیق جهاد شکر گزاریم.

فرمانده کل سپاه در خصوص شهید اللهدادی گفت: این شهید در کنار دیگر برادران شهیدش با این ترکیب زیبا از ابنا امت اسلامی در مرز کشور دوست و برادر سوریه در تلاش بودند تا امنیت را در این کشور برقرار سازند که به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: این ترکیب شهادت نشان از وحدت امت اسلامی و محقق شدن بخش عمدهای از اهداف والای انقلاب داشته و نوید بخش پیروزی قدس عزیز و تحقق شعارهای راستین امام راحل است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این ترکیب مقدس و زیبا بیانگر وحدت امت اسلامی است، تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریعتر به آن وعدههای الهی که قرآن و امام(ره) به ما دادهاند، برسیم.

سرلشکر جعفری در ادامه با اشاره به سوابق و خدمات سردار شهید اللهدادی در دوران دفاع مقدس و پس از آن دروان گفت: این شهید برای تحقق اهداف انقلاب، دفاع از خاک کشور و حفظ عزت اسلام عزیز به جای اینکه در اواخر سالهای خدمت خود به فکر بازنشستگی و استراحت باشد در پی پیدا کردن راهی برای شهادت بود.

وی همچنین اظهار داشت: این شهادتها الگویی برای ما پاسداران است تا بدانیم سرانجام پاسداری صادقانه و ایمان به خداوند متعال شهادت است و خوشا به حال این شهیدان (شهدای قنیطره) و همه شهدای ایرانی و غیر ایرانی که بدنبال تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی هستند.

فرماند کل سپاه با اشاره به جایگاه شهیدان گفت: شهیدان جایگاه والایی نزد خدا دارند زیرا در ادعای خود صادق هستند و خداوند اجر و پاداش شهادت که بالاترین درجه جهاد، عرفان، و آرزوی بزرگ اولیا است را به آنان عنایت کرده است.

وی با تاکید بر لزوم درس گرفتن از شهیدان تصریح کرد: باید از شهدا این درس را بگیریم که لحظهای در این مسیر پر خطر کوتاهی نکنیم و در هر جا که خدمت میکنیم این خدمت جهادگونه باشد و در راه رضای الهی باشد.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: به برکت خون شهدا امنیت در کشور اسلامی ما با بهترین کیفیت برقرار بوده و مرزهای ایران از امنیت کامل برخوردار است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی خارج از مرزهای کشور با سرعت در حال پیشروی و به دنبال فتح سنگرها و تحقق آرمانهای امام راحل و شهیدان است.

فرماند کل سپاه گفت: امیدوارم خداوند به ما توفیق روزافزون عنایت کند تا جزو افرادی باشیم که در خطوط مقدم جبهه انقلاب حرکت میکنند.

وی در پایان شهادت سردار الله دادی و فرماندهان حزب الله لبنان را به محضر امام زمان(عج) تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان شهدا از خداوند متعادل صبر جزیل مسئلت داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار