سرلشکر ایزدی:

انتقام خون شهدا گرفته می‌شود/ ایران همواره از جبهه مقاومت دفاع می‌کند

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمندگان اسلام انتقام خون شهدا را با صلابت و قدرت می‌گیرند.
کد خبر: ۳۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ - 21January 2015

انتقام خون شهدا گرفته می‌شود/ ایران همواره از جبهه مقاومت دفاع می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدعلی اللهدادی که صبح امروز چهارشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: سردار اللهدادی با نائل شدن به مقام رفیع شهادت اجر مجاهدتش را در مرزهای اشغالی گرفت.

وی حرکت رزمندگان اسلام در لبنان و مرز رژیم صهیونیستی و سوریه را پشتوانهای برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: با اینگونه اقدامات کوچکترین خدشهای به مسیر مجاهدت شهدا و رزمندگان اسلام وارد نمیگردد.

ایزدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام صهیونیستها از عدم اطلاعشان نسبت به حضور سردار اللهدادی در جمع فرماندهان حزب الله گفت: صهیونیستها میدانستند که در این مجموعه ترکیب مقدسی از فرماندهان نظامی ایرانی، لبنانی و سوری حضور دارند و چون ترس و واهمه در ذات آنها نهفته است اکنون که دریافتند با عکس العمل شدیدی مواجه خواهند شد، این مطالب را میگویند.

ایزدی تاکید کرد: عکسالعمل ایران دفاع از جبهه مقاومت است، رزمندگان اسلام انتقام خون شهدا را با صلابت و قدرت میگیرند.

 

نظر شما
پربیننده ها