حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جنایت اخیر صهیونیست‌ها عکس‌العملی انفعالی نسبت به شکست‌های متوالی‌ آن‌ها برابر حزب‌الله بود

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت صهیونیست‌ها در قنیطره، یک عکس‌العمل ضعیف انفعالی نسبت به شکست‌های متوالی‌ آن‌ها مقابل جبهه مقاومت اسلامی و به‌ویژه حزب‌الله، بود.
کد خبر: ۳۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 21January 2015

جنایت اخیر صهیونیست‌ها عکس‌العملی انفعالی نسبت به شکست‌های متوالی‌ آن‌ها برابر حزب‌الله بود

حجتالاسلام محمدحسن ابوترابیفرد نایبرئیس مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در "قنیطره" سوریه که به شهادت سردار اللهدادی و جمعی از فرماندهان حزبالله لبنان منجر شد، اظهار داشت: این رفتار صهیونیستها یک عکسالعمل ضعیف انفعالی نسبت به شکستهای متوالی آنها مقابل جبهه مقاومت اسلامی و بهویژه حزب الله، بود.

وی به شکست اسرائیل در جنگ 51 روزه غزه اشاره و تصریح کرد: این جنگ که به نفع مقاومت اسلامی و مردم غزه به پایان رسید، یک پیروزی بزرگ برای امت اسلام و یک شکست خجلتآور برای صهیونیستها بود.

نایبرئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص اوضاع کنونی سوریه نیز گفت: به دلیل حضور و حمایت مقاومت اسلامی و حزبالله از نظام سوریه، صهیونیستها علیرغم همه سرمایهگذاریهایی که در این کشور کرده بودند، شکست ذلتباری را متحمل شدهاند.

حجتالاسلام ابوترابیفرد همچنین درباره واکنش احتمالی حزبالله به اقدام جنایتکارانه اسرائیل در قنیطره خاطرنشان کرد: صهیونیستها تاکنون سیلیهای  متعددی را از مقاومت اسلامی و حزبالله دریافت کردهاند، و پاسخ حزبالله به این جنایت رژیم صهیونیستی استثنایی و ویژه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار