در پاریز صورت گرفت

قرائت زیارت عاشورا با نوای سرلشکر "قاسم سلیمانی" بر سر قبر شهید مدافع حرم

سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم تدفین پیکر مطهر شهید "محمدعلی الله دادی" زیارت عاشورا را قرائت و حاضرین با نوای وی این زیارت را همخوانی کردند.
کد خبر: ۳۹۲۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 22January 2015

قرائت زیارت عاشورا با نوای سرلشکر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر سردار شهید "محمدعلی الله دادی" دقایقی پیش در شهرستان پاریز برگزار شد و اکنون پیکر این شهید در حال به خاک سپاری میباشد.

در این مراسم سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" ضمن طلب حلالیت از حاضرین برای این شهید بزرگوار، زیارت عاشورا را قرائت و حاضرین با نوای وی این زیارت را همخوانی کردند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ابوالفضل . ش
|
-
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
0
0
شهادت سردار محمدعلی الله دادی نقطه عطفی در نابودی رژیم غاصب اسراییل خواهد شد. این شهادت از آن حیث بسیار با اهمیت است که اولین شهیدی که با گلوله مستقیم اسراییل به شهادت رسیده است شهید الله دادی است. مگر نه اینکه شهید آوینی فرمود:در دنیا رازی وجود دارد که جز با خون فاش نمیشود. در حقیقت خون شهید الله دادی نباید پایمال گردد و انتقام خونش باید گرفته شود. شهید الله دادی نماینده مردم مسلمان و غیور ایران است و هیچ ایرانی غیرتمندی بسادگی از خون این شهید نخواهد گذشت. اسراییل باید به بدترین شکل تقاص خون این شهید را پرداخت نماید. در حقیقت اسراییل با این شهادت بطور مستقیم وارد جنگ با ایران شده است. و ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که دست متجاوز را قطع خواهیم نمود. همه ما جوانان ایران زمین آماده ایم تا بفرمان ولی امرمان به خونخواهی این شهید و شهدای مسلمان، اسراییل را با خاک یکسان نماییم.
علی رمضان جلالی پاریزی
|
-
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
0
سلام جناب اقای خبر نگار پاریز روستا نیست شهر تاریخی و صنعتی است
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار