معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19:

آرامگاه شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر گلباران می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای برنامه گلباران آرامگاه شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 28January 2015

آرامگاه شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر گلباران می شود

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، مسعود سلیمی با بیان این خبر گفت: این مراسم از طریق مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه ساعت  9 و 30 دقیقه صبح دوشنبه 20 بهمن با اعزام شهروندان به مزار شهدا انجام می شود.

وی در تشریح سایر فعالیتهای این حوزه به مناسبت ایام الله دهه فجر بیان کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته نمای شهری منطقه برای جشن دهه فجر آماده سازی و معابر و میادین اصلی منطقه آذین بندی می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 افزود: به همین منظور ضمن نصب پروژکتورهای طرح پرچمی در بزرگراه های تندگویان و صالح آباد، ساختمان های اداری منطقه و نواحی با استفاده از ریسه های نوری و پرچمی زیباسازی خواهد شد.

سلیمی ادامه داد: نصب بیش از هزار پرچم روی عرشه پلها، نصب بنرها و اکران بیلبوردها با موضوعات و تصاویر مناسبتی دهه فجر از دیگر فعالیتهایی است که برای آماده سازی فضای شهری این منطقه صورت می گیرد. ضمن اینکه با شستشوی مبلمان، جداول، تابلوها و سایر المانهای شهری فضاهای عمومی نیز به مناسبت این ایام پاکسازی خواهد شد.

سلیمی به اهدای گل در ایام مبارک فجر بین دانش آموزان مدارس این منطقه اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت گلدان هایی بین مدارس و 300 شاخه گل نیز در میان دانش آموزان توزیع خواهد شد. علاوه براین برنامه های آموزشی گل و گیاه نیز ویژه ایام دهه فجر تدارک دیده شده که با عناوینی همچون گیاهان آپارتمانی در مدارس برگزار می شود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها