در بندرگز و گرگان

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "احسان حاجی حتم لو" برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان؛ عصر روز چهارشنبه (29 بهمن) با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران در شهرستان بندرگز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸ - 17February 2015

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، مراسم گرامیداشت شهید "سید احسان حاجی حتم لو" (شهید مدافع حرم استان گلستان)، عصر فردا چهارشنبه 29 بهمن ماه در شهرستان بندرگز برگزار میشود.

این مراسم، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد محمدیه بندرگز برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران است.

همچنین مراسم گرامیداشت شهید حتم لو در گرگان ساعت 19 پنج شنبه هفته جاری 30 بهمن ماه، در حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان برگزار میشود.

خاطر نشان می شود شهید احسان حاجی حاتملو، جوان بسیجی 30 ساله گرگانی، که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلاماللهعلیه) به سوریه رفته بود، در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در شهر حلب به دست تروریستهای تکفیری به شهادت رسید و یکشنبه هفته گذشته ( 19 بهمن ماه) در ایام الله دهه فجر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و کشوری در گرگان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها